ויראלי

כוכבת "האח הגדול": ההרגל שהיא לא מצליחה להיפטר ממנו

פרידה עוזיאל סיימה במקום ה-2 בתוכנית הריאליטי הנצפית של רשת 13. מאז שיצאה מהבית במוצאי שבת היא לא מצליחה להיפטר מההרגל שרכשה בזמן שהשתתפה בתוכנית
מערכת ice |  2
פרידה עוזיאל, דיירת האח הגדול עונה 6 (צילום רן יחזקאל)
פרידה עוזיאל היא אחת מהכוכבות הגדולות של העונה האחרונה של "האח הגדול". בזמן שהותה בבית האח היא הספיקה לרכוש הרגלים שקשה להיפטר מהם מיד.
אחד מהם הוא שינה משותפת עם עשרות אנשים באותו החדר. משהו שרובנו כמובן לא מסוגלים לעשות, לפחות מאז הצבא. אך פרידה הסתגלה למציאות הזאת בבית האח וכעת כשחזרה הביתה היא אינה מסוגלת לחזור לישון לבד.
בסטורי שהעלתה לחשבון האינסטגרם שלה אמש (שני) כתבה פרידה: "ישנה כפיות עם החברה הכי טובה שלי. חח מה קשור לא מצליחה לישון לבד מאז האח הגדול חח מה קשור התרגלתי לישון 30 איש בחדר".

(מתוך חשבון האינסטגרם של פרידה עוזיאל)
אחרי שסיימה 112 ימים בתוך בית האח הגדול וסיימה במקום השני, כשהיא מפספסת ברגע האחרון את פרס מיליון השקלים של הריאליטי ברשת 13, פרידה עוזיאל ענתה על השאלות הבוערות רגע אחרי שיצאה שוב לעולם.
פרידה פתחה ואמרה תחילה: "זה לא כזה בוקר כי לא ישנתי, השלמתי ממש מעט פערים, התרכזתי בלספר ולשתף ולשמוע מה כולם עברו. כן הייתי בשוק מכמות האהבה כי לא היה לי חצי מושג שזה כזה גדול".
עוד היא סיפרה: "אני לא הייתי במשולש אהבה, רציתי לראות אם יש באמת דבר כזה חברות בין גבר ואישה, לא הייתה סיטואציה וזה לא היה משולש ברגע שהדר פנתה אליי. אני והדר? נשארנו במצב שהיה לי קשה לתת בה אמון ולבטוח בה, משהו לא התיישב לי עד הסוף, בשבוע האחרון שנשארנו רק שתי בנות זה עשה את שלו. ראיתי שמדברים אליי לא יפה אולי עדיף שלא אראה שוב את העונה".
 
תגובות לכתבה(2):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 2.
    את הזוכה שלי !!!! עוד תעשי כסף בערמות אמן (ל"ת)
    The girl from ipanem 09/2024/24
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור
  • 1.
    פרידה
    א 09/2024/24
    הגב לתגובה זו
    0 0
    את מדהימה וחכמה תמשיכי הלאה תשאירי רק את הטובים לידך
    סגור