TOP 5

פרידה יודעת? 5 דברים שלא ידעתם על דיג'יי שארפ מהאח הגדול

דיג'יי שארפ, בנו של כדורסלן העבר דריק שארפ, הודח לאחרונה מבית "האח הגדול". מה עומד מאחורי סיפורו האישי והקריירה הספורטיבית שלו? הנה חמישה דברים שלא ידעתם עליו

מערכת ice | 
דיג'יי שארפ ופרידה עוזיאל, האח הגדול (צילום רן יחזקאל, צילום מסך רשת 13)
דיג'יי שארפ נולד בהרצליה וגדל כבן למשפחה עם רקע ספורטיבי חזק. הוא בנו של כדורסלן העבר האפרו-אמריקאי דריק שארפ. ב-21 ביולי 2024 נכנס שארפ לבית "האח הגדול" כחלק מהכניסה השנייה של העונה ה-14. שארפ נכנס וסיפר על קשר העבר עם פרידה, וניסה להחיות אותו מחדש בבית, אך לאחר 105 ימים הודח והפך לדייר ה-22 שעוזב את התוכנית.
מעבר להשתתפותו בריאליטי, שארפ מוכר גם בזכות הקריירה שלו כשחקן כדורסל בקבוצות ישראליות שונות. אלו חמישה דברים שלא ידעתם על דיג'יי שארפ.
1. שם מלא:
שמו המלא של דיג'יי שארפ הוא דריק ג'וניור לנוריס נתנאל שארפ. השם דריק ג'וניור ניתן לו על שם אביו, דריק שארפ, הכדורסלן המפורסם.
2. גובה:
דיג'יי שארפ מתנשא לגובה של 1.88 מטר, גבוה ב-5 סנטימטרים מאביו, דריק שארפ.
3. חיים אישיים:
הוריו של דיג'יי התגרשו כשהיה בן 3, ועד גיל 16 חי בישראל. לאחר מכן עבר עם אביו לפלורידה, שם התגורר עד גיל 19 לפני שהחליט לחזור לישראל ולנסות את מזלו בקבוצות הכדורסל המקומיות.
4. כדורגל או כדורסל?
כילד, דיג'יי העדיף לשחק כדורגל ולא כדורסל. רק בגיל מאוחר יותר החליט להתמקד בכדורסל ולהתקדם בתחום זה.
5. איפה שיחק?
שארפ שיחק במספר קבוצות כדורסל בישראל, כולל עירוני רמת גן, בני הרצליה, הפועל כפר סבא, הפועל גליל עליון, הפועל באר שבע ומכבי חיפה. נכון להיום, הוא מוגדר כ"שחקן חופשי" ואין לו חוזה עם קבוצה בישראל.

תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה