תרבות ופנאי

אמה של הכוכבת הישראלית מחפשת בן זוג חדש: "רק לכיף"

מאיה ורטהיימר בהלם: אמה הודיעה כי היא מחפשת אהבה חדשה. בסרטון שפרסמה ורטהיימר, הכריזה האם: "הוא רק צריך להיות לכיף, אני לא הולכת לעשות איתו ילדים" | צפו

מערכת ice | 
כוכבת קולנוע-אילוסטרציה (צילום shutterstock)
הדוגמנית והשחקנית המפורסמת, מאיה ורטהיימר, מרבה לשתף את עוקביה באינסטגרם בחייה המעניינים. לאחר ששיתפה תמונה באינסטגרם, בה היא מציגה לראווה את גופה לאחר ההיריון השני, מאיה ורטהיימר עולה שוב לכותרות. בסטורי שפרסמה ורטהיימר באינסטגרם, חשפה אושיית הרשת כי אמה אריאלה מחפשת בן זוג חדש. 
בעלה לשעבר של אריאלה, איש העסקים והמיליארדר הישראלי, איתן ורטהיימר, הלך לעולמו בשנת 2022 בגיל 70. כעת, מחפשת אמה של הדוגמנית והשחקנית המפורסמת, בן זוג חדש שיגרום לליבה לפעום כמו פעם.
לאחר שאחד העוקבים של ורטהיימר שאל האם אמה הייתה מעוניינת להיכנס למערכת יחסים חדשה, השיבה אריאלה בסרטון מיוחד: "אה כן, דווקא נחמד, הייתי שמחה. הוא צריך להיות איש אינטליגנטי, מצחיק מגיל 60 ומעלה עד גיל 73 או 74". 
 
האם הרווקה הפתיעה את בתה המפורסמת לאחר שציינה בפני הצופים פרט חשוב: "שיצחיק אותי ושיקבל אותי עם כל החבילה. הוא רק צריך להיות לכיף, אני לא הולכת לעשות איתו ילדים".
כאמור, שמה של מאיה ורטהיימר עלה לכותרות לאחרונה בעקבות תמונה ששיתפה ברשת החברתית אינסטגרם. לאחר ששיתפה כי ירדה לה הבטן ההיריונית, קיבלה אושיית הרשת תגובות מפרגנות. בעקבות זאת, ציינה מאיה ורטהיימר בפני העוקבות שלה: "אתן מושלמות על ההרמות אבל לא חזרתי לשום מידה שלי וזה ממש ממש בסדר".
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה