טלוויזיה

כוכבת "המירוץ למיליון": "ניסיתי דיאטות רעב, כדורי הרזייה וצומות"

ענבר בן עטיה, המתחרה בתוכנית הטלוויזיה "המירוץ למיליון" יחד עם דודה אבישי רגב, חשפה כי בילדותה התמודדה עם דימוי גוף שלילי אשר הוביל אותה למספר החלטות לא חכמות – ביצוע דיאטות הרזייה וצומות. ענבר בן עטיה: "ילד אחד אמר לי: 'תסתמי את הפה, יא שמנה'. זו הייתה כאפה למציאות"

מערכת ice | 
המירוץ למיליון 2024 (צילום יחצ קשת 12)
בריאיון לאתר "מאקו", חושפת ענבר בן עטיה, משתתפת תוכנית הטלוויזיה "המירוץ למיליון" אשר לצידה מככב דודה אבישי רגב, כי בעבר התמודדה עם דימוי גוף שלילי ובעיות במשקל. אותן חוויות קשות שעברה בן עטיה בגיל צעיר, הן התוצאה לאורח החיים הבריא והיומיומי שהיא מתחזקת בשנים האחרונות. 
כוכבת "המירוץ למיליון" מספרת בכאב כי כבר בכיתה ז' החלה לקבל תגובות פוגעניות מבני כיתתה. "ילד אחד אמר לי: 'תסתמי את הפה, יא שמנה'. זו הייתה כאפה למציאות". ענבר בן עטיה מספרת כי בעקבות לחץ חברתי שהופעל עליה, היא החלה לפעול בקיצוניות רבה בכל הנוגע למשקלה ולתזונה שהיא צורכת: "לא להקשיב ללחץ החברתי שהוביל אותי לנסות כל מה שבא ליד, בין אם דיאטות רעב, כדורי הרזייה וצומות. זו טעות נוראית".
פרט מטלטל שחשפה כוכבת "המירוץ למיליון", נוגע לעובדה כי היא נהגה לעבוד בשתי עבודות (כשמרטפית וכמלצרית במסעדה) בכדי שתוכל לקנות את כדורי ההרזיה אשר עלו ביוקר. 
עוד חשפה ענבר בן עטיה, כוכבת תוכנית הטלוויזיה "המירוץ למיליון", כי הגילטי פלז'ר שלה הוא מתוקים. "זו ממש המחלה שלי. זו מלחמה יום יומית". לדבריה, בהיותה ילדה היא לא ויתרה על סיור מיוחד במכולת, בסיומו מצאה את עצמה עם חטיף שוקולד אהוב. 
 
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה