תרבות ופנאי

השחקנית האהובה בחשיפה מטלטלת: "מלאך קרא לי לבוא אליו"

השחקנית גאלה קוגן חושפת כיצד נודע לה כי היא סובלת מגידול סרטני במוח. הדבר החל לפני שנתיים וחצי בחוף הים, כאשר קוגן הבחינה באור שמש בוהק ובדמות זרה ומשונה שיוצרת איתה קשה: "כמו מלאך שקורא לי לבוא אחריו" | כל הפרטים

מערכת ice |  4
כוכבת קולנוע-אילוסטרציה (צילום shutterstock)
בריאיון לאפרת וכטל באתר "מאקו", חושפת השחקנית והדוגמנית גאלה קוגן כיצד התגלה אצלה גידול סרטני במוח. לדבריה, לפני שנתיים וחצי, קוגן בילתה בחוף הים, שם התחילה לראות דברים שונים ומשונים, אשר בהתחלה לא הלחיצו אותה: "יש לי עניינים עם תקשור לפעמים". השחקנית מספרת כי היא ראתה ניצוצות, נוצות ולאחר מכן היא הבחינה בעקבות באורך של כ5-6 מטר. 
קוגן סיפרה כי היא הבחינה באור שמש בוהק, דבר שמאוד הבהיל אותה. אותו אירוע חריג במיוחד החל לקבל תפנית מפתיעה כאשר קוגן, כך לדבריה, הבחינה בדמות זרה: "כמו מלאך שקורא לי לבוא אחריו. לא נבהלתי מהמלאך. נבהלתי מזה שבפעם הראשונה חוויתי חיזיון כל כך מוחשי", כך סיפרה קוגן בריאיון לוכטל. בהמשך דבריה, שיתפה השחקנית כי באותו לילה היא חוותה התקף פרכוסים
בבוקר שלאחר מכן הגיעה קוגן לבית החולים, שם גילה לה הצוות הרפואי כי במוח קיים גידול סרטני בגודל של כדור טניס. לדברי הרופאים, מדובר בגידול שנמצא באונה הימנית במוחה של השחקנית. אותו ממצא מדאיג הוביל את הרופאים להחלטה כי יש לבצע ניתוח מיידי להסרת הגידול. "לא הבנתי שזה יהיה עד כדי כך קיצוני", סיפרה קוגן לאפרת וכטל.
לדבריה, הדבר האחרון שעשתה לפני שנכנסה לניתוח היה תפילה משותפת עם חברותיה וקיום הפרשת חלה.  קוגן, שדאגה לעתיד בעלה והילדים, מיהרה להיפרד מבני משפחתה. השחקנית מספרת כי באותם רגעים היא פנתה לבעלה בבקשה כי במידה והיא תלך לעולמה, עליו למצוא רעיה נכונה שתכנס לנעליה. 
בהמשך הריאיון, שיתפה קוגן כי במהלך ביצוע ההרדמה, היא הרגישה שנשמתה יוצאת מגופה. "הרגשתי שאני יוצאת מהגוף הפיזי שלי והופכת לקלה יותר מנוצה ומתאחדת עם האור", חשפה גאלה קוגן.
לדבריה, באותו רגע היא חשה כנשמה ש"מחוברת להוויה אינסופית". על אף שמזווית מבט אחרת אותו רגע חריג מעורר תהיות רבות, קוגן מוסיפה לטעון כי חוותה הנאה רבה מכך: "היה לי ממש כיף". עוד היא מספרת, כי לאחר הניתוח פרצופה היה נראה שבור. אחות שהבחינה במראה המטריד, פנתה אליה בצרחות ושאלה: "מה עשו לך?". 
תגובות לכתבה(4):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 1.
    רונלי הכונפה
    שיהיה רק טוב ובריאות 09/2024/06
    הגב לתגובה זו
    0 0
    אני לא מלאכית של אף אחד....
    סגור
  • עוד "מלאכית" כמוך ואבדנו (ל"ת)
    יכיעור 09/2024/06
    הגב לתגובה זו
    100 0
    סגור
  • עאלק "מלאכית".... (ל"ת)
    את שטן! 09/2024/06
    הגב לתגובה זו
    100 0
    סגור
  • את באמת לא מלאכית
    את השטן!!!! 09/2024/06
    הגב לתגובה זו
    120 0
    בהתגלמותו.
    סגור