טלוויזיה

חברת HOT חושפת פרויקט מיוחד לקראת ה-7 באוקטובר

לקראת ציון יום השנה ל-7 באוקטובר ולפרוץ מלחמת "חרבות ברזל", HOT תקדיש שידורים בערוצים וב-HOT VOD לסרטי הנצחה אישיים. בחברה קוראים לציבור לשלוח סרטי הנצחה שהוכנו על ידי קרוביהם ומוקירי זכרם של הנופלים והנרצחים
מערכת ice | 
HOT (צילום freepik, shutterstock)
חברת HOT מודיעה היום (רביעי) על פרויקט ההנצחה המיוחד שהיא מתכננת לשדר ב-7 באוקטובר.
בהודעה נכתב כי בימים אלו עמלים בחברה על איסוף סרטי הנצחה אישיים שהוכנו על ידי קרוביהם ומוקירי זכרם של הנופלים והנרצחים. בחברה ביקשו ממשפחות שכולות וחברים קרובים של נופלים ונרצחים לשלוח את החומרים לכתובת המייל שמופיעה למטה.
סרטים מוכנים לשידור טלוויזיוני ניתן להעביר בדוא"ל למייל hotvodil@gmail.com. בהודעה ציינו כי ניתן לשלוח את הסרטים המוכנים עד יום רביעי בעוד שבועיים עד התאריך 18.9.2024.
בהודעה גם ציינו כי "חברת HOT תעשה כמיטב יכולתה לשלב את הסרטים במסגרת השידורים אולם מפאת שיקולים טכנולוגיים ומגבלת מקום לא נוכל להתחייב לשבץ את כל הסרטים שיוגשו".
אתמול חברת yes הודיעה כי ב-7 לאוקטובר תעבור למתכונת שידורים מיוחדת של יום זיכרון לאומי. החברה תקיים יום שידורים במתכונת מיוחדת בערוצי הבית וב-.VOD השידורים יכללו תכנים מיוחדים ומקוריים שהופקו וצולמו בעקבות אירועי המלחמה.
בין התכנים שצפויים לעלות: "שחר אדום" - לראשונה סדרת דרמה בכיכובם של יעל אבקסיס, יובל סמו ונעמי לבוב על אירועים אמיתיים שהתרחשו ב-7 באוקטובר. כל אחד מארבעת הפרקים בסדרה מתמקד באירוע אחר, ומביא את סיפורם וגבורתם של אלו שהצליחו לשרוד ואת אלו שחירפו נפשם והצליחו להציל אנשים מהזוועות.
 
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה