טלוויזיה

חברת yes חושפת את התכנים שיעלו ב-7 באוקטובר

החברה תאחד את ערוצי הבית לשידור סימולטני לאורך כל היום של תכנים מיוחדים ומקוריים שהופקו במיוחד מאז פרוץ המלחמה, לצד סרטונים עם סיפוריהם של החטופות והחטופים הנמצאים בשבי
 
מערכת ice | 
שחר אדום (צילום יס)
yes מודיעה היום (שלישי) כי ב-7 לאוקטובר תעבור למתכונת שידורים מיוחדת של יום זיכרון לאומי. החברה תקיים יום שידורים במתכונת מיוחדת בערוצי הבית וב-.VOD השידורים יכללו תכנים מיוחדים ומקוריים שהופקו וצולמו בעקבות אירועי המלחמה.
בין התכנים שצפויים לעלות: "שחר אדום" - לראשונה סדרת דרמה בכיכובם של יעל אבקסיס, יובל סמו ונעמי לבוב על אירועים אמיתיים שהתרחשו ב-7 באוקטובר. כל אחד מארבעת הפרקים בסדרה מתמקד באירוע אחר, ומביא את סיפורם וגבורתם של אלו שהצליחו לשרוד ואת אלו שחירפו נפשם והצליחו להציל אנשים מהזוועות.
סרט תיעודי חדש המלווה את יונתן שמריז, אחיו של אלון שמריז ז"ל שנחטף לעזה ונורה בשוגג על ידי צה"ל; סרט תיעודי על החיים בעוטף עזה לפני ה-7 לאוקטובר בהשתתפות תושבים שחוו את הזוועות וגם סרט על אמני הגרפיטי בניו יורק שפעלו להעלות את המודעות לגורל החטופים וספגו איומים. כמו גם סרטונים עם סיפוריהם של החטופות והחטופים הנמצאים בשבי.
כלל התכנים ישודרו בערוצים: yes Movies Drama , yes TV Drama ,yes  דוקו, yes+ Cinema ו-yes  ישראלי בעוד שאר ערוצי הבית יוחשכו ולא ישדרו לאורך כל שעות היום. 
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה