טלוויזיה

דיסני לא חידשה חוזה והצופים זועמים: הערוצים האלו יורדים מיידית

דיסני מותירה המוני צופים ומנויים שלה בעלטה לאחר שטרם חידשה את החוזה שלה עם החברה המפעילה את ערוצים ESPN ו-ABC, וערוצים נוספים. הצופים בארה"ב ובעיקר חובבי הספורט, זועמים מאי הוודאות לקראת פתיחת עונת הפוטבול במדינה
מערכת ice | 
דיסני פלוס (צילום shutterstock/ Ivan Marc)
פג תוקפו של ההסכם שבין החברות דיסני ודיירקט טי וי, המפעילה מספר ערוצים גדולים וביניהם ערוץ החדשות ABC וערוץ הספורט שכה אהוב על האמריקאים, וגם על חלק מחובבי הספורט בישראל ESPN.
בעקבות אי חידוש ההסכם, דיסני מורידה במיידית את הערוצים ומותירה כ-11 מיליון צופים זועמים, לקראת תחילת עונת ליגת הפוטבול האמריקאית הפופולרית, ה-NFL. בנוסף, חובבי הטניס המחוברים לדיסני זועמים עוד יותר מאחר והשידורים הופסקו כאשר טורניר הטניס ה-US OPEN מתקיים בימים אלו.
לטענת דיסני, חברת דיירקט טי וי דורשת הנחה בתעריפים שהיא צריכה לשלם לה, הנחה שלטעת דיסני היא "חסרת היגיון". מנגד בדיירקט טי וי טוענים שהתעריפים גבוהים ומאשימים את דיסני שהיא מחפשת את השליטה בענף ורווחיות גבוה, "על גבם של הצרכנים והצופים".
שתי החברות היו עד כה במהלכי משא ומתן קדחתניים אך בימים האחרונים השיחות הופסקו, וכעת הצופים לא יודעים מה יעלה בגורל המנויים שלהם, והאם הם יזכו לראות בשידור חי את פתיחת העונה בפוטבול האמריקאי.
בעולם שידורי הטלוויזיה מתחוללת סערה בשל התחרות העזה. חברות הלוויינים והתקשורת מחפשות מחירים זולים יותר לתשלומי הפצת השידורים, בדיוק כפי שקרה בין דיירקט טי וי וחברת דיסני. לא מן הנמנע די דווקא הצרכנים והצופים שמשלמים על זה כעת ביוקר, דווקא ירוויחו בעתיד, מאחר וקיימת אפשרות שהמחירים יירדו לאור ריבוי החברות שקמות בענף.
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה