טלוויזיה

מעל 370 מיליון משתמשים: רשת הצפייה הפיראטית חוטפת מכה קשה

אולפני הסרטים וגופי תוכן נוספים בתעשיית הבידור מנהלים מזה שנים מאבק עיקש בשוק הצפייה הפיראטית. כעת, בארה"ב רושמים הישג חשוב לאחר שהצליחו להוריד את אחת מרשתות הסטרימינג הפיראטיות הגדולות בעולם | כל הפרטים
מערכת ice | 
סטרימינג (צילום Shutterstock)
בישראל, מנהלים מזה שנים מאבק עיקש נגד אתרי הצפייה הפיראטית. הארגון שמוביל בארץ את המאבק הוא ארגון זיר"ה שרק לאחרונה הצליח במאבק והוריד סופית את אתר סדרות, אך בעולם התרחש שינוי גדול פי כמה מזה.
Fmovies, אחת מרשתות הסטרימינג הפיראטיות הגדולות בעולם שמאגדת תחתיה קרוב ל-60 אתרי סטרימינג פיראטיים, ספגה מכה רצינית בימים האחרונים. כל זה קרה בעקבות מאמץ משותף של שני ארגונים שמייצגים עשרות אולפני סרטים וגופי תוכן גדולים בהם: דיסני, אפל, נטפליקס, אמזון והאחים וורנר.  
במאבקם, הארגונים הללו הצליחו לחבור לרשויות בווייטנאם ובמהלך משותף הורידו את Fmovies מהרשת. לפי ההצהרה שפורסמה על ידי  ACE (או Alliance for Creativity and Entertainment), אחד משני הארגונים, רשת הסטרימינג הפיראטית עלתה לאוויר אי שם ב-2016 ובמצטבר היא הגיע ל-374 מבקרים מדי חודש.
עוד אומרים ב-ACE כי בשיאו, דורג האתר במקום ה-11 בין כלל האתרים בעולם. לצד הסרת אתרי הסטרימינג של Fmovies, הרשויות הצליחו להסיר גם את האתר Vidsrc.to – שירות להעלאת קבצי וידאו שהופעל על ידי אנשי הרשת.
צ'ארלס ריבקין יו"ר ACE ומנכ"ל ויו"ר איגוד הסרטים של אמריקה (MPA), אמר כי: "הורדנו את ספינת האם (של הפיראטים). ההסרה של Fmovies היא ניצחון מדהים לשחקנים, לצוותי הטכניים, לכותבים, לבמאים, לאולפנים ולקהילה היוצרת בכל העולם".
בחלק מאתרי הרשת שנמחקו מהרשת מופיעה כעת הודעת טקסט קצרה בה נכתב כי: "סיפקנו לינקים לסרטים וסדרות במשך זמן רב. כעת הגיע הזמן להיפרד. תודה שהייתם חברים שלנו ושהייתם איתנו במשך כל הזמן הזה. נ.ב שלמו בבקשה על הסרטים והסדרות, זה מה שאנחנו צריכים לעשות כדי לכבד את האנשים שיצרו אותם".
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה