טלוויזיה

נטפליקס מאכזבת? אחרי 2 עונות זו הסדרה שהיא החליטה לבטל

אחת הסיבות שהביאו את נטפליקס להיות החברה הגדולה בשוק הסטרימינג היא כמות התוכן שהיא מייצרת עבור לקוחותיה. כעת, לאחר שתי עונות ונתוני צפויות מאכזבים היא החליטה לוותר על אחת מסדרות הדוקו-ריאליטי שלה | כל הפרטים
מערכת ice | 
ריד הייסטינג, מנכ"ל נטפליקס (צילום wikimedia, pexels)
אחת הסיבות שהביאו את ענקית הסטרימינג נטפליקס, לגדולה היא העובדה שהיא כל הזמן ממשיכה לייצר לקנות כמות עצומה של תכנים עבור לקוחותיה. לעיתים, הם זוכים להצלחה כמו משחקי הדיונון ואחרות ולעיתים גם לא.
תכנית הדוקו-ריאליטי, הסוכנים של בוורלי הילס עלתה לראשונה לנטפליקס לפני שנתיים ורק בחודש מרץ האחרון, היא אף חודשה לעונה נוספת. כעת, על פי מידע שפורסם לראשונה באתר Deadline, נטפליקס החליטה שלא לחדש את הסדרה לעונה נוספת.
עלילת התכנית נשענת על סיפורה של חברת הנדל"ן המשפחתית "הסוכנות" שמייצגת כמה מהנכסים המפוארים ביותר בבוורלי הילס, על העומד בראשה מאוריסיו אומנסקי ושאר חברי הצוות שלו. 
על פי מקורות מאורים בנושא, בנטפליקס החליטו לבטל את הסדרה לאחר שמספרי הצפיות לא מצדיקים את עלות ההפקה הגדולה שלה. כמו כן בעונה השנייה של התכנית, לא נרשם שינוי עלילתי מיוחד מה שאולי מסביר את נתוני הצפייה הנמוכים לה היא זכתה.
בשנים האחרונות, מאז ההצלחה הגדולה של הקרדשיאנס, החברות בשוק השכילו להבין את הפוטנציאל הטמון בתחום ולעיתים התוכן שנוצר זכה להצלחה דומה וכמו במקרה הנוכחי לעיתים הוא נאלץ לסיים את דרכו.
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה