תרבות ופנאי

הקרדשיאנס הקשיבו ואהבו: הכבוד הגדול של המוזיקאי הישראלי

האמן והיוצר נדב סיון, המתגורר בתל-אביב, רשם לאחרונה הישג ענקי - שיר שכתב נרכש על ידי ענקית הסטרימינג דיסני פלוס לאחת מסדרות הריאליטי הנצפות ביותר. בקליפ שפורסם ניתן לראות גם את הראפרית קארדי בי צועדת לצליליו. איך הגיע לתכנית למרות ששלח בכלל משהו אחר לחלוטין? צפו בקטע המרגש
מערכת ice | 
משפחת קרדשיאן (צילום ערוץ !E)
ההצלחה המטורפת של האומן הישראלי. נדב סיון, בן ה-27 הוא מוזיקאי ישראלי ממשגב שמתגורר כיום בתל-אביב. בין השאר, סיון אחראי על הלהיט "U SO HOT", שעכשיו מקבל הכרה בין-לאומית. בתחילת השבוע פרסם סיון כי השיר מופיע בסדרת הריאליטי הפופולארית "הקרדשיאנס"
 

"פוב: השיר שלך בקרדשיאנס" כתב סיון בפוסט שהעלה לאינסטגרם הפרטי שלו. בסרטון הוא נראה מתרגש וברקע הרגע בו מושמע השיר בסדרת הריאליטי. השיר נבחר ללוות את תצוגת האופנה של מותג האופנה בלנסיאגה, שצולמה לתכנית. בסרטון ששוחרר ניתן לראות את המוזיקאית קארדי בי צועדת לצלילי השיר הישראלי. בראיון ל-N12 סיפר סיון כי חברת הניהול שלו שלחה שיר אחר בכלל ללוס אנג'לס, אבל כנראה שמישהו החליט להקשיב לכל האלבום ובחר דווקא בשיר הזה לתכנית הטלוויזיה. 
אחרי שנבחר השיר סיון חיכה בנשימה עצורה, נאמר לו שכל דבר צריך לעבור את אישורה הסופי של המשפחה שעומדת במרכז התכנית. לאחר חודשיים קיבל סיון את הבשורה המשמחת כי המשפחה אהבה את השיר ואישרה אותו. סיון הספיק להופיע ברחבי העולם ומספר שהוא מכוון את המוזיקה שלו לקהל העולמי. בינתיים הספיק לשחרר גם סרטון מרגש נוסף בעמוד האינסטגרם שלו בו נראים חבריו כשהם מגיבים לראשונה לשידור התכנית בה מופיע שירו.
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה