תרבות ופנאי

המיקרופון של קארדי בי הגיע לאיביי: באיזה סכום יימכר?

אחד הסרטונים הוויראליים של השבוע דווקא נוגע בסוגיה כואבת תרתי משמע - זריקת חפצים אלימה כלפי אמנים בהופעתם. כעת, לאחר שהראפרית קארדי בי החליטה להחזיר לקהל, המיקרופון שהשליכה על מעריצה מוצע למכירה פומבית
מערכת ice | 
קארדי בי (צילום צילום מסך טוויטר)
המיקרופון שקארדי בי השליכה על מעריmv בווגאס מוצע כעת למכירה פומבית באיביי ומגיעה להצעות יפות.
נזכיר כי הראפרית צולמה כשהיא מתנקמת במעריצה שהשליכה עליה בקבוק מים בזמן שהופיע במועדון החוף של Drai's בלאס וגאס. קארדי, או בשמה האמיתי בלקליס מרלניס אלמנסר קפוס, הטיחה בזעם את המיקרופון שלה על הנוכחים לפני שהם הובלו החוצה על ידי האבטחה.
כעת, המיקרופון נמכר במכירה פומבית על ידי חברת הפקת האודיו שלה - והכל למען מטרה טובה. ההצעה ההתחלתית ברישום ב-eBay הייתה 500$, כאשר המחיר המקורי היה 1,000$.
נכון לעכשיו יש לו עשרות הצעות בזמן כתיבת שורות אלו, והגיע לסכום מדהים של 30,000 דולר. המוכר מתכוון לחלק את הכסף בין שתי ארגוני צדקה, פרויקט הלוחם הפצוע וארגון צדקה מקומי של וגאס בשם Friendship Circle Las Vegas.
 
לא ברור אם מעשיו של המעריץ היו מכוונים או לא - אבל זווית חדשה ששותפה ב-TikTok מראה שהאישה מתנצלת. אחד הצופים בקונצרטים הצליח לבחון מקרוב את התקרית, מה שגרם לזרם של הערות מחברי TikTokers. "היא נראית באמת מתנצלת", כתב אדם אחד.
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה