תרבות ופנאי

קארדי בי משתחצנת: זה הסכום שקיבלה עבור 35 דקות בלבד

הראפרית פרסמה בחשבון האינסטגרם שלה את הסכום האסטרונומי ששולם לה, עבור הופעה פרטית בפני בנקאים בכירים
מערכת ice |  1
צילום Getty Images
קארדי בי, היא לא רק להיט בעולם הראפ והיפ הופ, אלא גם עושה סכומי כסף לא קטנים לביתה. בפוסט האחרון שהיא פרסמה בחשבון האינסטגרם שלה, הכוכבת חשפה כמה היא הרוויחה, עבור הופעה פרטית מצומצמת וגם באורך מצומצם עד מאוד, מה שרק מראה את הביקוש האדיר שיש למוזקיאית.
"שילמו לי מיליון דולר על מנת להופיע באירוע פרטי של בנקאים בכירים, בפני 400 אנשים בלבד ולאורך רק 35 דקות. תחשבו על זה, כשאתם כותבים על זוכת הגראמי הזו!", כך כתבה קארדי, כנראה בעקיצה לביקורות ותגובות נאצה שכמו אצל כל הסלבס בעולם, לא פוסחות גם עליה.
באוקטובר האחרון, הראפרית סוף סוף זכתה במאבק משפטי של 5 שנים, שעסק בעטיפת האלבום הראשון שלה. קארדי בי הוציאה את המיקסטייפ הראשון שלה בשם Gangsta Bi**h Music, Vol. 1, ב-7 במרץ 2016, זמן קצר לאחר מכן היא נתבעה על ידי דוגמן בשם קווין מייקל ברופי, בטענה שהכוכבת השתמשה לכאורה בתמונה שלו, ללא הסכמתו לצורך העטיפה. ברופי דרש 5 מיליון דולר כפיצוי, אך פסק הדין הותיר אותו בידיים ריקות.
תגובות לכתבה(1):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 1.
    אין מילים
    העולם השתגע 12/2022/05
    הגב לתגובה זו
    0 0
    על מה מיליון שקל העולם השתגע או מה למה שילמו לבחורה שתשיר חצי שעה בשביל מיליון שקל אם כול הכסף הזה יכולים להאכיל עשרות אלפי אנשים
    סגור