השוק

נטפליקס חוגגת: מספר המנויים צמח, ההכנסות טסו לכ-9.5 מיליארד דולר

עונת הדוחות בהייטק החלה: נטפליקס רשמה צמיחה ענקית במנויים החדשים כאשר רק ברבעון השני הצטרפו לשירות שלה מעל 8 מיליון מנויים חדשים, כמעט כפול מתחזיות האנליסטים. בכך, מספר המנויים של החברה זינק ל-277.7 מיליון. כמו כן, החברה רשמה הכנסות עתק של 9.56 מיליארד דולר, עלייה של 17%. אז מדוע המניה נפלה?
מערכת ice | 
נטפליקס (צילום shutterstock)
עונת הדוחות בהייטק החלה הלילה (בין חמישי לשישי) כאשר מי שפרסמה את הדוחות הכספיים שלה לרבעון השני של 2024 היא ענקית הסטרימינג נטפליקס, שרשמה צמיחה גדולה במספר המנויים ובהכנסות וניפצה את תחזיות האנליסטים.
למעשה, רק ברבעון השני של השנה מעל 8 מיליון מנויים חדשים הצטרפו לנטפליקס. זה הרבעון השמיני ברצף בו נטפליקס רושמת עלייה חדה במספר המנויים המצטרפים אליה, אך למרות זאת, ולמרות שניפצה את תחזיות האנליסטים, שצפו עליה של כמעט 5 מיליון מנויים.
מדובר בעלייה המתונה ביותר במספר המנויים בכל שמונת הרבעונים המדוברים, כך שהמניה במסחר המאוחר של ענקית הסטרימינג נפלה ב-4%. כעת, נטפליקס מחזיקה במספר מנויים של 277.7 מיליון בכל רחבי העולם.
גם הרווחים של נטפליקס עלו משמעותית, ב-48%, כאשר החברה דיווחה על רווחים של 4.88 דולר למניה. אבל גולת הכותרת של הדוחות היא ללא ספק ההכנסות שרשמה נטפליקס ברבעון השני, שגם כאן, ניפצה את תחזיות האנליסטים ורשמה עלייה אדירה של 17%, כאשר ההכנסות שלה ברבעון השני של שנת 2024 הסתכמו בסופו של דבר ב-9.56 מיליארד דולר. 
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה