דיגיטל וטק

נטפליקס מכעיסה את המנויים: האם אלו השינויים שנראה בקרוב גם בישראל?

נטפליקס מכריזה על שינוי בתכניות המנוי בשתי מדינות לפחות, ומעוררת תרעומת בקרב משתמשיה. החל מה-13 ביולי, תבוטל תכנית המנוי ללא פרסומות, מה שמאלץ מנויים לבחור בתכנית חדשה. מה עומד מאחורי המהלך השנוי במחלוקת הזה?
רפאל בן זקרי |  6
נטפליקס (צילום shutterstock)
נטפליקס מכריזה על שינוי משמעותי בתכניות המנוי שלה לפחות בשתי מדינות, ומעוררת זעם בקרב המשתמשים. השינוי, שייכנס לתוקפו ב-13 ביולי, יבטל את תכנית המנוי ללא פרסומות בעלות $11.99 לחודש, מה שיאלץ מנויים לבחור באחת משלוש תכניות חדשות. 
ברשתות החברתיות פורסמה תמונה שבה מנוי לנטפליקס, למרות שיש לו מנוי תקף לשבועות הקרובים, לא יכול להשתמש בפלטפורמה עד שיעבור לתכנית אחרת. בעת ניסיון לצפות בתוכן, הופיעה הודעה בטלוויזיה שלו: "היום האחרון שלך לצפות בנטפליקס הוא ה-13 ביולי. בחר תכנית חדשה כדי להמשיך לצפות." בהמשך ההודעה נכתב: "התכנית הבסיסית שלך בוטלה, אך ניתן לעבור בקלות לתכנית חדשה. התכניות מתחילות ב-$5.99 עם תכונות משודרגות."
מנויים רבים טוענים שזהו צעד לא הוגן, מכיוון שהם נאלצים להחליט מיד לאיזו תכנית לעבור כדי להמשיך להשתמש בשירות שעליו הם ממילא כבר משלמים. ב-Reddit, משתמשים רבים הביעו זעם על המהלך וטענו שהוא גבולי מבחינה חוקית. "אין אפשרות להמשיך לצפות מבלי לבחור תכנית חדשה," התלונן אחד המנויים.
מנויים שמקבלים הודעה על סיום התכנית הנוכחית שלהם ב-13 ביולי יכולים לבחור בין תכנית סטנדרטית עם פרסומות ב-$6.99 לחודש, הכוללת שידורים באיכות Full HD ועד שני מכשירים שיכולים לצפות בו זמנית, או תכנית ללא פרסומות ב-$15.49 לחודש עם אותן התכונות. תכנית הפרימיום ב-$22.99 לחודש מציעה שידורים באיכות Ultra HD ויכולת צפייה בארבעה מכשירים בו זמנית והורדות בשישה מכשירים.
ההודעות על ביטול התכנית הבסיסית הגיעו למנויים בקנדה ובבריטניה, וצפוי שגם מנויי נטפליקס במדינות אחרות מסביב לעולם יקבלו הודעה דומה בקרוב.
תגובות לכתבה(6):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 6.
    מישהו בנטפליקס לא מבין מה קורה סביבו (ל"ת)
    אני 07/2024/05
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור
  • 5.
    תתנתקו גם ככה אין מה לראות שם (ל"ת)
    יוני 07/2024/05
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור
  • 4.
    הפראיירים לא מתים רק מתחלפים (ל"ת)
    אלי קופטר 07/2024/04
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור
  • 3.
    המשך
    פרי הפלטיפוס 07/2024/04
    הגב לתגובה זו
    0 0
    וסרטים של קאסה גרנדה, הרעשנים ובובספוג נמצאים כבר בנטפליקס אבל אני מדברת על משהו גדול יותר מרק סרטים... מקום שיתן אפשרות גם לראות סדרות מאותן הערוצים שכבר ירדו משידור אם לפני עשור ואם לפני שנים בודדות ועדיין מריצים בשידורים חוזרים וכו
    סגור
  • 2.
    יואווו איזה חרא
    פרי הפלטיפוס 07/2024/04
    הגב לתגובה זו
    0 0
    אם עכשיו יהיה כמות של פרסומות כמו באתרי שידור בארץ של ערוצי החדשות אז אני אתחרפן רצחח. אני עדיין לא מבינה מה ככ קשה לעשות פלטפורמת צפיה שמשדרים בה רק סדרות וסרטי נוער, על פלטפורמה כזאת אני בעצמי הייתי משלמת על זה את הכסףףף!!! עזבו את הרעיון הגאוני שהבאתי עכשיו אבל אם דיסני פלוס היו עושים שיתוף פעולה עם ערוץ ניקולודיון וערוץ cartoon network (שנסגר בארץ בשנת 2009 יהיה זכרו ברוך ומאז סגירת הערוץ שידר חלק מתוכניותיו בערוץ הילדים עד לסגירה כמעט מלאה של ערוץ הילדים גם כן!) כמובן שזה יהיה רק תוכניות ששתי החברות מסכימות שחברת דיסני פלוס תציג! וכן עזבו את התחרות בין החברות (כמו שגם דיסני משדרת תכנים של חברות כמו פוקס המאה ה21 nbc עם איש משפחה משפחת סימפסון ודברים בסגנון של חברות שלא בבעלותם) והסיבה היא כי לשתי החברות האחרות שמכילות מגוון רחב של סדרות אהובות ונוסטלגיות כמו advanture time , העולם של גמבול רעשינים קאסה גראנדה ואפילו בובספוג סאם וקאט icarly ועוד מגוון סדרות ובמיוחד את הסדרות של cartoon network אי אפשר למצוא כמעט בכלל עם כתוביות בעברית או מדובב! כן נכון שאת העולם של גמבול וסרטים של
    סגור
  • 1.
    חבל מאוד שה מבטלים
    נטפליקס 07/2024/03
    הגב לתגובה זו
    0 0
    זה מאוד חבל זה אפילו מעצבן בה רמות גבוהות עם נטפליקס
    סגור