טלוויזיה

הלהיט הבא של נטפליקס? החידוש של שובר הקופות מהאייטיז יוצא לדרך

במקביל לעלייה בהכנסות, נראה שנטפליקס לא מפסיקה לייצר תוכן חדש ללקוחותיה. כעת מידע חדש חושף את הפרויקט הבא שלה - חידוש לאחד משוברי הקופות הגדולים ביותר של שנות ה-80 | כל הפרטים
עידו מור |  1
נטפליקס (צילום vecteezy)
אחרי שורה של דוחות כספיים מוצלחים, ענקית הסטרימינג האמריקאית נטפליקס, ממשיכה לייצר תכנים בקצב שיא. כעת, דיווח חדש חושף שהיא אישרה להוציא לפועל חידוש לאחד משוברי הקופות הגדולים ביותר של שנות ה-80.
העלילה של סדרת הסרטים 'מכסחי השדים' (Ghostbusters), מתמקדת בסיפורם של קבוצת מדענים שבעקבות איבוד עבודתם, מחליטים לפתוח חברה שמתמחה בגירוש שדים ורוחות על ידי שימוש בכלים טכנולוגיים ומדעיים. 'מכסחי השדים' זכתה להצלחה גדולה ובעקבות כך הופקו לה 4 סרטים (כאשר האחרון מהם יצא השנה), סדרות טלוויזיה ועוד.
כבר לפני שנתיים, נטפליקס הכריזה על כוונתה להפיק סדרת אנימציה המבוססת על העלילה של סדרת הסרטים ולפי שפורסמו לראשונה ב-'וראייטי', כעת שנתיים לאחר מכן נודע שהיא  נתנה לפרויקט אור ירוק.
 
כמו כן, בדיווח צוין שמי שיעמוד בראש הפרויקט כתסריטאי ומפיק בפועל הוא הקומיקאי אליוט קאלן, שמלבד השתתפותו בתוכנית האירוח המצליחה "הדיילי שואו" בקומדי סטנרל הוא גם חתום על שורה של פרויקטים מוצלחים שיצא לפועל ולבסוף עלו לשידור באפליקציה של נטפליקס.
 
תגובות לכתבה(1):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 1.
    אין מה לראות
    ללי 08/2024/14
    הגב לתגובה זו
    0 0
    התכנים של נטפליקס נעשו משעממים...
    סגור