טלוויזיה

החברה שניסתה להתחרות בנטפליקס חושפת: הפסדים של 6 מיליארד דולר

מהפכת הסטרימינג שהחלה אי שם ב-2007 הייתה מכה קשה לחברות המדיה המסורתיות ונראה שמי שלא התאימה את עצמה לשינויים נשארה מאחור. פרמאונט גלובל, שפועלת רבות על מנת לא להישאר מאחור חושפת הפסדים של 6 מיליארד דולר בעסקי הטלוויזיה ואף מכריזה על גל פיטורים בו תיפרד מ-15% מכוח האדם שלה | כל הפרטים
מערכת ice | 
סטרימינג (צילום Shutterstock)
פרמאונט גלובל, ענקית המדיה האמריקאית מנהלת תחתיה אולפן סרטים, שורה של ערוצי טלוויזיה ושירותי סטרימינג. החברה, שנחשבת אחת הוותיקות בשוק, זכתה במשך שנים להצלחה מסחרית, אך בדומה לשחקניות ותיקות אחרות בשוק גם היא חוטפה מכה קשה בעקבות מהפכת הסטרימינג.
בעקבות השחיקה בהכנסות משוק הטלוויזיה המסורתית, החברה חטפה פגיעה קשה. שווי השוק של פרמאונט צלל במיליארדי דולרים ובמהלך חמש השנים האחרונות, מניית החברה ירדה בקרוב ל-80%.
לצד הדיווחים על המיזוג המסתמן עם Skydance Media, החברה דיווחה אמש (חמישי) שבעקבות הפסדים של 6 מיליארד דולר בעסקי הטלוויזיה היא עומדת לפטר 15% מכוח האדם שלה בארה"ב. גלי הפיטורים שהחברה מוציאה לפועל בחודשים האחרונים, באים במטרה לסייע לה לקצץ 500 מיליון דולר מההוצאות השנתיות שלה ובגל הפיטורים הנוכחי, היא עומדת להיפרד מ-2,000 עובדים. 
פרמאונט, היא לא היחידה שספגה מכות קשות בשנים האחרונות. בשל השינויים הדרמטיים בשוק הטלוויזיה והעובדה שהצרכנים בוחרים לנטוש את ערוצי הטלוויזיה המסורתיים לטובת התכנים שמציעים שירותי הסטרימינג השונים, כלל ענקיות המדיה המסורתית, מעידים על ירידה דרסטית בשנים האחרונות. 
גם ענקית המדיה האחים וורנר (Warner Bros), אשר מחזיקה בבעלותה כמה ערוצי טלוויזיה מובלים בארה"ב, הודיעה שהיא רשמה הפסדים בגובה של 9.1 מיליארד דולר בעסקי הטלוויזיה שלה. 

פרמאונט+, קרדיט: יח"צ
בשונה משחקניות אחרות בשוק, גם פרמאונט השכילה להבין שאם היא לא תתאים את עצמה לשינויים בשוק היא עומדת להישאר מאחור. החברה השיקה שירות סטרימינג משלה תחת השם Paramount+ והיא דיווחה שהוא הניב לה רווחים בגובה 26 מיליון דולר ברבעון השני של השנה.
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה