השוק

קרב התאגידים בדרך לסופו? ענקית המדיה מציגה תכנית גיבוי

לאחר שמועות, פיטורים והסכם עקרוני על מתווה מיזוג, משרד המנכ"ל הציגו את התוכנית שלהם לעתיד פרמאונט. מדובר, למעשה, בפעולות הגיבוי בהן עשויה החברה לנקוט במקרה ששרי רדסטון, המחזיקה ברוב מניותיה, תחליט שלא למכור
מערכת ice | 
פרמאונט פלוס (צילום יחצ)
פרמאונט בדרך למיזוג? היום (שלישי) הציגו בכירים בחברה את התוכנית העסקית של החברה בפגישת בעלי המניות השנתית. משרד המנכ"ל, המורכב משלושה מנהלים, הציג את התוכנית ואת סדר העדיפויות הצפוי. חלק מהתכנית כולל אפשרויות של שיתוף פעולה בנושא סטרימינג עם חברות אחרות וקיצוץ של 500 מיליון דולר בהוצאות.
פרמאונט הסכימה באופן עקרוני למתווה מיזוג עם סקיידאנס, רדבירד קפיטל, ו-KKR, על פי דיווח של CNBC. מתווה זה התקבל לאחר קרב תאגידים מסובך, בו נכללה גם החברה סוני ואפולו שזרקו את כובען לזירה. נכון לעכשיו העסקה עם סקיידאנס ממתינה לאישורה של מי שמחזיקה את רוב המניות בפרמאונט - שרי רדסטון. נראה כי רדסטון תומכת במשרד המנכ"ל, שהחליפו את המנכ"ל הקודם שהתפטר מתפקידו לאחר שמועות על סכסוך בין השניים. כלומר, התוכנית שהמשקיעים שומעים היא התוכנית החלופית למקרה שרדסטון תחליט שלא לתמוך במיזוג ולמכור את מניותיה. 
על-פי המנהלים התוכנית שהם מציעים, במידה ורדסטון תחליט לא לאשר את המיזוג, כוללת קיצוצים ופיטורים נרחבים. על פי הדיווח ב-CNBC פרמאונט נמצאת בחוב של 14.6 מיליארד דולר. מניות החברה צנחו ב-2% במהלך המסחר המוקדם היום.
בתחילת אפריל נודע כי בוב באקיש, המנכ"ל הקודם של החברה, עזב את תפקידו. השינוי בצמרת התקבל לאחר שנפוצו שמועות על כך שבאקיש צפוי להיות מפוטר בעקבות התנגדותו למיזוג האפשרי עם סקיידאנס. "500 מיליון דולר הם רק ההתחלה", אמר צ'יקס, החבר במשרד המנכ"ל. לדבריו פרטים נוספים יתפרסמו בשיחת ההכנסות הבאה, הצפויה להתקיים באוגוסט. גם בפברואר הודיעה החברה על פיטורים נרחבים.
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה