טלוויזיה

עסקת הענק בהוליווד: האחים וורנר, דיסקברי ופרמאונט במגעים למיזוג

עסקת ענק בהוליווד: האחים וורנר, דיסקברי ופאראמונט שנים מתוך חמשת האולפנים הגדולים ביותר בהוליווד נמצאים במגעים לעסקת מיזוג. המיזוג ביותר היתר יאפשר להן להתמודד התחרות עם המתחרות נטפליקס אפל TV ודיסני פלוס
מערכת ice | 
האחים וורנר, דיסקברי ופאראמונט במיזוג (צילום shutterstock)
דיווחים מצביעים על כך שהאחים וורנר, דיסקברי ופראמונט נמצאים במגעים מוקדמים למיזוג. העסקה המסתמנת, תחבר את הבעלים של ערוצי HBO ו-CNN יחד עם אולפני הסרטים שעומד מאחורי עשרות שוברי קופות. השווי השוק המשולב של וורנר ופראמונט עומד על 38 מיליארד דולר.
כלי תקשורת בארה"ב דיווחו על כך שמנכ"ל וורנר דיוויד זסלב ומנכ"ל של פרמאונט בוב, בקיש שוחחו על עסקה אפשרית במהלך ארוחת הצהריים בניו יורק השבוע, לפי אתר החדשות Axios. המהפכה שחלה בשוק הטלוויזיה והקולנוע, הביאה לכך שחברות המדיה המסורתיות נאלצו להשקיע במהירות כדי להתחרות עם נטפליקס, אמזון וידאו ואפל TV.
וורנר ופראמונט, נאלצו לבצע קיצוץ משמעותי בעלויות, על מנת למזער עד כמה שניתן את ההפסדים מפעילותן בשוק הסטרימינג. נראה כי השאיפה היא ליצור שירות סטרימינג שיתחרה עם היריבות נטפליקס ודיסני פלוס.
פרמאונט, נמצאת בתקופה האחרונה תחת לחץ רב למצוא קונה או שותף אסטרטגי בגלל רמות החוב שלה שנצברו בשנים האחרונות תוך כדי הגדלת שירות הסטרימינג שלה.לכן ניתן לשער שהיא יזמה את העסקה.
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה