רכב

הסכסוך בין מאסק לדיסני עולה שלב: זה מה שיקרה ברכבי טסלה

על רקע המאבק מתוקשר בין מנכ"ל טסלה אילון מאסק לבין בוב איגר מנכ"ל דיסני, טסלה הוציאה את אפליקציית דיסני פלוס, מכל כלי הרכב שלה ומחנות האפליקציות שלה
מערכת ice | 
סכסוך בין מאסק לדיסני (צילום shutterstock)
הסכסוך בין חברת טסלה, לבין דיסני, החל כאשר מנכ"ל טסלה אילון מאסק תמך בפוסט אנטישמי שפורסם ב-X (טוויטר לשעבר). לאחר הסערה הזו, דיסני, לצד חברות מובילות כמו אפל, IBM ועוד הודיע כי יפסיקו לפרסם ב-X.
במסגרת ראיון עם מאסק, הוא התנצל על הציוץ ואף תקף את המפרסמים על כך שהם מאיימים עליו :"אל תפרסמו. לכו תזדיינו. לכו. תזדיינו" ועשה זאת עם תנועות ידיים כדי להמחיש. לאחר מכן פנה לקהל ואמר "היי בוב", בקריצה למנכ"ל דיסני, שהפסיקה לפרסם ב-X ממש לאחרונה.
מאסק המשך ואמר: "אני מקווה שיפסיקו. אל תפרסמו".  הוא נשאל: "אתה לא רוצה שיפרסמו? למה אתה מתכוון?". על כך ענה לו מאסק: "אם מישהו מנסה לסחוט אותי עם פרסום, לסחוט אותי עם כסף, לכו תזד**נו. לכו. תזד**נו. האם זה ברור? אני מקווה שכן. היי בוב. אני בטוח שהוא בקהל. כך אני מרגיש".
 
עוד הוא הבהיר: "חרם הפרסומות הזה יהרוג את החברה, וכל העולם יידע שהמפרסמים האלה הרגו את החברה", אמר מאסק. המראיין הקשה: "אבל יגידו שההתנהלות שלך היא זו שהרגה את החברה". מאסק השיב: "ובוא נראה איך כדור הארץ יגיב לכך (כן, הוא אמר Earth)"
לאחר מכן מאסק לא הפסיק לתקוף את מנכ"ל דיסני בחשבון האישי שלו בטוויטר, כעת נראה כי הוא עושה צעד נוסף והוא מכניס את טסלה לסכסוך. טסלה הודיעה לדיסני+ בשבוע שעבר, שהיא תסיר את האפליקציה המקורית שלה מחנות האפליקציות של טסלה בכלי הרכב שלה מבלי לתת סיבה למה. כעת נראה שטסלה, קיימה את האיום שלה וזאת בשל שלקוחות רבים של החברה טענו שאפליקציית דיסני+ כבר לא זמינה בחנות האפליקציות של טסלה.
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה