ויראלי

האקסית של כריס פראט חושפת: זה הבמאי שהטריד אותי

השחקנית אנה פריס חושפת בפרק חדש בפודקאסט שלה כי הבמאי שהטריד אותה מינית והשפיל אותה בשנת 2006 הוא הבמאי של סרט הקאלט "מכסחי השדים" איבן רייטמן שהלך לעולמו בפברואר האחרון
מערכת ice | 
אנה פריס (צילום ויקיפדיה)
השחקנית אנה פריס, גרושתו של השחקן כריס פראט, חשפה לפני מספר שנים כי היא הוטרדה מינית על סט של אחד הסרטים שלה ולמרות שהיה זה תחילתו של עידן ה-me too, היא לא חשפה את שמו. 
היום, עברו שנים ופריס מנהלת פודקאסט בשם unqualified ובו היא מאחרת אין ספור כוכבים וחברים. האורחת בפרק החדש ביותר היא השחקנית המוכרת מהסדרה 'בנות' לינה דנהאם ומולה חשפה בשיח כי מי שהטריד אותו הוא במאי "מכסחי השדים" איבן רייטמן שהלך לעולמו לאחרונה. 
לטענתה של פריס, בעת הצילומים לאחד הסרטים שלה בשנת 2006 רייטמן טפח בחוזקה על ישבנה כאשר הייתה על סולם בסצנה מסוימת וזאת לעיני כל הצוות והקאסט. כאשר נשאלה האם היא אמרה משהו על כך היא הסבירה כי זו הייתה תקופה בה נשים לא הגיבו על דברים כאלה ושתקו ולכן רק צחקה במבוכה. יתרה מכך הוסיפה כי לא רק שהטריד אותה מינית אלא התעלל בה רגשית לאורך הצילומים באמצעות צעקות והשפלות פומביות.
על פי טענתה של דנהאם, פריס היא לא היחידה שדיווחה על כך שרייטמן הטריד אותה והצטערה לשמוע שחוותה זאת. 
למרות תנועת ה-me too עדיין לא מעט נשים ממשיכות לחוות אלימות מינית ברחבי כל העולם. גם בארץ מתמודדים עם התופעה המטרידה הזו ולמרות זאת לאחרונה דווח כי אחת התלונות נגד משה איבגי נסגרה במשטרה וזאת לאחר שהשתחרר מוקדם מהצפוי מהכלא לאחר הרשעה אחרת במעשים מגונים.
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה