דיגיטל וטק

אפל במבוכה: אפליקציות סטרימינג פיראטיות חדרו ל-App Store

אפליקציות סטרימינג פיראטיות הצליחו לעקוף את תהליך הבדיקה של אפל וחזרו להופיע ב-App Store. האפליקציות מתחזות לכלים לניהול תמונות אך מציעות גישה לתכנים לא מורשים מפלטפורמות סטרימינג פופולריות. איך אפל תתמודד עם הפרצה הזו?
רפאל בן זקרי |  1
סטרימינג (צילום Shutterstock)
אפליקציות סטרימינג פיראטיות מופיעות שוב ב-App Store של אפל, כשהן מצליחות לעקוף את תהליך הבדיקה של הפלטפורמה. רק שבועות ספורים לאחר שאפליקציה כזו הוסרה, מספר אפליקציות פיראטיות חדשות הופיעו תחת שמות מפתחים שונים.
אפליקציות אלו, שמציגות את עצמן ככלים לניהול תמונות וסרטונים לפי תיאורן וצילומי המסך שלהן, הופכות לשירותי סטרימינג פיראטיים עם פתיחתן. הן מציעות גישה לא מורשית לתכנים מפלטפורמות כמו Netflix, Disney+, Amazon Prime Video, HBO Max ו-Apple TV+.
לפי הדיווח ב-9to5Mac, האפליקציות מאושרות בזכות שימוש חכם בגיאופנסינג (geofencing). הן מתוכננות להסתיר את הפונקציות האמיתיות שלהן ממשתמשים בארצות הברית, כך שהסוקרים של אפל רואים רק ממשק תמים לניהול תמונות וסרטונים. מחוץ לארצות הברית, האפליקציות חושפות את מטרתן האמיתית ומציעות קטלוג של סרטים ותוכניות טלוויזיה פיראטיים.
זו לא הפעם הראשונה שנעשה שימוש בטקטיקה כזו. דוגמה בולטת מ-2017 כללה את Uber, שהשתמשה בגיאופנסינג סביב מטה אפל כדי להסתיר תכונות מעקב מסוימות מהסוקרים של אפל. למרות החשיפה וההסרה הקודמת של אפליקציות דומות, נראה שתהליך הסקירה של אפל ב-App Store הולך שולל שוב.
נכון לעכשיו, אפל לא הוציאה תגובה על הנושא, ולא נקטה פעולה להסרת האפליקציות שזוהו לאחרונה ב-App Store. הבעיה המתמשכת הזו מדגישה את הצורך בתהליכי סקירה מחמירים ויעילים יותר למניעת מקרים כאלה בעתיד.
תגובות לכתבה(1):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 1.
    למה?
    ויקטוריה סיקרט 08/2024/04
    הגב לתגובה זו
    0 0
    מה כואב לאפל שיהיו להם אפליקציות פיראטיות לצפייה בתכנית סטרימינג בחינם? מה כואב להם?????
    סגור