מדדים ומחקרים

דירוג ספוטיפיי: עומר אדם מביס את אייל גולן, עדן חסון מודח

נתוני האזנות של ספוטיפיי ישראל מהשבוע החולף, מציגים שינויים קלים בצמרת של הדירוג השבועי של ice: עומר אדם ממשיך לכבוש את פסגת האמנים המושמעים ביותר, כשהוא משאיר הרחק מאחור את אייל גולן. האלבום רדיו שטח 2 של פאר טסי ממשיך לככב במקום הראשון, כאשר בגזרת השירים המושמעים ביותר - אושר כהן ונועה קירל מדיחים את נס וסטילה מהפסגה
מערכת ice | 
עומר אדם (צילום פלאש 90/ דוד כהן)
נתוני האזנות של ספוטיפיי ישראל מהשבוע החולף, מציגים שינויים קלים בצמרת של הדירוג השבועי של ice. בגזרת האמנים המואזנים ביותר, אין יותר מדי שינוי, כאשר עומר אדם ממשיך לכבוש את הפסגה. אחריו פאר טסי ואושר כהן, כאשר אייל גולן במקום הרביעי בלבד. מי שסוגרת את החמישייה הפותחת היא הזמרת אודיה, שמדיחה את עדן חסון מהרשימה.
בגזרת השירים המושמעים ביותר, אין אותי של אושר כהן ונועה קירל במקום הראשון עם 439,734 האזנות, כשהם מדיחים את נס וסטילה עם השיר מגדלים מהפסגה, כאשר הצמד במקום השני עם 437,265 האזנות.
במקום השלישי דאמ של יסמין מועלם עם 379,838 האזנות, אחריה בן אדם של אודיה עם 332,248 האזנות וסוגר את החמישייה המובילה השיר מערב ראשון של איתי לוי עם 327,982 האזנות
את רשימת האלבומים המושמעים ביותר בספוטיפיי בישראל השבוע מוביל בגאון, זה מספר שבועות ברצף, האלבום רדיו שטח 2 של פאר טסי. במקום השני ילדה של אמונה של אודיה, אחריה  הכוכבת הצעירה סברינה קרפנטר עם אלבומה "Short n' Sweet". במקום הרביעי "Hit me hard and soft" של בילי אייליש, ומי שסוגר את החמישייה הפותחת הוא האלבום אלבום 2 של עדן חסון.
 
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה