בארץ

שריפת ענק באחד המפעלים הגדולים בישראל: הנזק של הטיל החות'י נחשף

הנזקים מהטיל ששלחו החות'ים לישראל ממשיך להתבהר: אחרי ששברי מיירט נפלו בתחנת הרכבת במודיעין, נודע כי בעקבות שברי מיירט נוספים, פרצה שריפת ענק במפעל נשר שברמלה, שהשתוללה במשך מספר שעות. צפו בתיעוד מהמקום
מערכת ice |  3
השריפה במפעל נשר (צילום דוברות כבאות והצלה)
אזרחי ישראל התעוררו הבוקר (ראשון) לאזעקות חריגות במיוחד בחלקים נרחבים מאוד בישראל, בעיקר בשפלה ובמרכז, זאת לאחר שטיל קרקע קרקע עצום וראשון מסוגו נשלח לישראל ונפל מספר קילומטרים מנתב"ג.
ככל שעובר הזמן, ממדי הנזק מתגלים. אחרי שנודע כי שוגרו מספר מיירטים של טילי חץ 3 אל עבר המטרה, נודע כי שברי מיירט עצומים פגעו בתחנת הרכבת במודיעין וגרמו נזק לא מבוטל למקום.
אלא שכעת, עוד ועוד דיווחים מגיעים על נפילות של שברי מיירט ברחבי הארץ. אחד מהם מגיע מכיוונו של אחד המפעלים הגדולים ביותר בישראל, מפעל נשר שבעיר רמלה, שם ככל הנראה בעקבות מיירט שנפל, פרצה שריפה ענקית, שרק אחרי שעות רבות של מאמץ היא כובתה.
תחילה, נמסר מדוברות כבאות והצלה כי "לוחמי האש מתחנת איילון פועלים כעת בשריפה בשטח פתוח בישוב כפר דניאל. 4 צוותי כיבוי פועלים בשריפה בשטח פתוח בישוב כפר דניאל, ככל  הנראה השריפה נגרמה מחלקי מיירט שנמצאו בשטח השריפה".
"השריפה מתפרשת על פני 4 נקודות באורך של 800 מטר על המשואה. לוחמי האש התפרסו במספר אזורים על  המשואה על מנת להשתלט על הבערה. מפקד תחנת איילון טפסר משנה עוז כהן נוכח באירוע". כאמור, רק אחרי מספר שעות, השריפה כובתה באופן סופי.
 
תגובות לכתבה(3):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 3.
    "שברי מיירט עצומים.." שברי מיירט קטנים ושל הטיל גדולים (ל"ת)
    דני 09/2024/15
    הגב לתגובה זו
    1 0
    סגור
  • 2.
    לו רק
    בנימין 09/2024/15
    הגב לתגובה זו
    0 1
    הייתה פה ממשלת ימין חזקה- זה לא היה קורה. ממשלת בנט ולפיד משדרת חולשה ומזמינה מתקפות עלינו. בחירות עכשיו!
    סגור
  • 1.
    ומה ממשלת הזדון עושה??
    יייייייששששששש 09/2024/15
    הגב לתגובה זו
    1 4
    אפס אחד גדול
    סגור