טלוויזיה

"האח הגדול" כבר מספק דרמות: זו הזוגיות החדשה בבית?

העונה החדשה של "האח הגדול" ברשת 13 כבר מביאה לנו זוגיות ראשונה למסך? עושה רושם שכן. צמד הדיירים, תום ברכה ופרידה עוזיאל, החלו להתקרב משמעותית ואף ישנו יחד בלילה
מערכת ice | 
האח הגדול (צילום פלאש 90/ אורן בן חקון)
העונה החדשה של "האח הגדול" ברשת 13 רק הושקה השבוע, וכבר מספקת לנו דרמות ורגעים מסקרנים למסך, כאשר כבר נראה כי אנחנו בדרך לזוגיות בבית השמור ביותר במדינת ישראל.
מי שהחלו להתקרב בימים הללו הם הדיירים החדשים שנכנסו לבית "האח הגדול", תום ברכה ופרידה עוזיאל, שהחלו להתקרב אחד לשנייה ועושה רושם שאנחנו בפתח של זוגיות ראשונה בבית. השניים כבר הספיקו לישון יחד אחרי יומיים בלבד בבית, מה שמצביע על התקרבות משמעותית ביחסים בין השניים.
תום ברכה הוא רווק תל אביבי בן 41, איש חיי לילה. מנגד, פרידה עוזיאל היא צעירה בת 25, מנהלת סושיאל, שגם היא מתגוררת בעיר תל אביב. כעץ כאמור, נראה כי זוג התל אביבים של הסדרה בדרך לזגויות מסקרנת במיוחד, ומעניין יהיה לראות כיצד היא תשפיע, אם וכאשר, על יחסי הכוחות בבית, רקע אחרי שנכנסו.
כזכור, כבר ביום הראשון שהדיירים נכנסו לבית "האח הגדול" אירעה מיני דרמה, זאת לאחר שהדיירים קמו בבוקר הראשון שלהם בבית וגילו שתבנית הביצים היחידה שהייתה להם במקרר, נעלמה, אחרי שמספר דיירים החליטו לעשות לעצמם חביתה ב-1:00 בלילה, מה שהכעיס את שאר הדיירים. בכך, מטבח "האח הגדול" הושק באופן רשמי וכבר יש על כך ריב ראשון וזאת לאור העובדה שהדיירים אינה מקבלים אספקת מזון בלתי מוגבלת.
 
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה