טלוויזיה

ינון מגל במסר לשרון גל: "הוא עשה טעות"

אחרי שעקץ את הקולגה בשידור חי, ינון מגל חושף בשידור מה הוא חושב על המהלך של מגיש המהדורה המרכזית בעכשיו 14 לחזור לרשת 13
שירה יום טוב |  3
שרון גל (צילום יונתן זינדל פלאש 90)
אחרי העקיצה בשידור, מגיש הפטריוטים התייחס הבוקר בתוכנית הרדיו שלו למהלך של שרון גל שחוזר לרשת 13, ומה חושב על כך.
נזכיר כי ביום ההודעה על המהלך, שרון גל, שמגיש את מהדורת החדשות בערוץ 14 נכון לשלב זה, העביר את השידור מהמדורה אל ינון מגל, מגיש התוכנית "הפטריוטים". בהזדמנות הזו ולעיני הצופים, מגל שלח עקיצה לשרון גל על המהלך.
כשהעביר אליו את השידור, אמר ינון מגל לשרון גל: "או, איזה פצצה הבאת היום. מה קורה?", כאשר שרון גל מגיב: "ברוך השם איך אתה?". ינון מגל השיב: "בסדר גמור, אני מבין אבל שייקח עוד קצת זמן", כאשר גל השיב: "כן אנחנו עוד פה". 
בשלב זה, ינון מגל שלח את העקיצה לשרון גל כשאמר לו: "בכל מקרה, מסור ד"ש לרביב דרוקר, אם אתה רואה אותו". בשלב זה שרון גל לא יכול היה להתאפק והתפוצץ מצחוק נוכח היציאה של מגל ואמר: "אני אחזיר לך אבל. תזכור. יבוא היום ואני אחזיר לך על הדקה הזאת. יאללה תהנה".
 
הבוקר בתוכניתו של שרון גל יחד עם ברק סרי, האחרון שאל את מגל במהלך השידור ברדיו, "דרך אגב אתה כועס אמיתי על שרון גל?". מגל מצידו טען, "לא, מה פתאום כועס. עקצתי אותו בשביל 'הדחקה'".
למרות הכחשתו של מגל המשיך סרי וטען, "אתה יודע זה בכל זאת מגיש המהדורה המרכזית, טאלנט, באמת אחד הכוכבים של ערוץ 14 זה שהוא קם ועוזב לערוץ 13 שלא נמצא ממש בימים הגדולים שלו מבחינת רייטינג יש בזה משהו קצת בעייתי מבחינת הערוץ שאתה משדר בו".
 
מגל הגיב לדברים וטען "אני חושבת שהוא עשה טעות, ואמרתי לו את זה" סרי מצידו המשיך לדוש בעניין ועימת את מגל מול השאלה מה יעשה בסיטואציה דומה, "אני מהמר בלי לדבר איתו, הציעו לו יותר כסף והוא עזב. אני חושב, אם היו מציעים לך היום סכום יותר גדול בערוץ 12, 13 ממה שאתה מרוויח ב-14, אני לא יודע אם אתה לא היית קם ועוזב".
 
תגובות לכתבה(3):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 3.
    אני לא מבין מה הבעיה, ערוץ 13 מקבלים עוד זווית ימנית (ל"ת)
    מייקי 03/2024/31
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור
  • 2.
    רק 14 (ל"ת)
    מיכל 03/2024/31
    הגב לתגובה זו
    3 0
    סגור
  • 1.
    שרון גל
    שש 03/2024/28
    הגב לתגובה זו
    0 5
    איזה כסף , מה כסף, אתם ערוץ 14 הקטנתם אותו. אחד המגישים מהמובילים בארץ. כבר חודש שמתי לב שהוא מאופק...שזה ממש לא הוא. בכל אופן...תורידו מיד את האף ותשאירו אותו בערוץ 14. איפה שהוא ישדר אני עובר לערוץ שבו הוא ישדר.
    סגור