טלוויזיה

איילה חסון נעדרת מתכניתה בכאן 11: מי הוקפץ להחליפה?

המגישה היא לא הופיעה לתכניתה והוחלפה במואב ורדי, ששימש כמגיש במקומה, איך הגיבו הצופים?
מערכת ice |  3
איילה חסון (צילום מסך כאן 11)
אחרי שבתקופה האחרונה, אילה חסון, מגישת "כאן 11", רשמה נתונים נאים ברצועת השעה 19:00, אמש [שלישי] היא לא הופיעה לתכניתה והוחלפה במואב ורדי, ששימש כמגיש במקומה.
העוקבים אגב, פחות התחברו: "מעבירים ערוץ", "היום הייתי מאד מאוכזבת כשראיתך מנחה את התכנית ישראל במלחמה במקום איילה חסון. רוב מוזמניך שמאלנים hard core", "איפה איילה חסון ? העברתי ערוץ".
 
רק לאחרונה ממש, חסון התראיינה ביום ראשון האחרון אגב לגלי ישראל אצל שי גולדשטיין וארז תדמור, ודיברה על ההתעלמות של התקשורת בישראל לטענתה מהפרשה של עמוס שוקן. בינתיים, יש מי שמבקר את ההתנהלות שלה באולפן.
דרור רפאל כתב בטור הביקורת שלו במעריב נגד המגישה: "מה שמצער בפאזה הנוכחית של אילה חסון זה לא שהיא ימנית או ביביסטית, כמו שמטיחים בה. מותר לה. מה שמצער זה שלעתים נוצר רושם שהיא עצלנית. להנחות אולפן זו עבודה קלה, פשוטה. עוד שעה של שאלות לפאנליסטים והפניה לכתבים. ייאמר לזכותה שהיא עושה את זה בקלמזיות מרתקת. שוכחת שמות, חושפת את התפרים שמאחורי ניהול הדיון בטלוויזיה".
עוד הוא טען: "מה היא עושה עם החופש הטוטאלי שעליו דיברה ואותו קיבלה? היה אפשר לצפות שדווקא עכשיו, משוחררת מכבלים אמיתיים או מדומיינים, היא תרים תחקירים מפוצצים, תרקח כתבות מאלפות, תביא ידיעות מהדהדות ולא תשב על כיסא משרדי ותשאל את אמיר אביבי, “מה הקטע הזה עם אורך המנהרות בעזה, לא ידענו, הא? נדמה שהישיבה באולפן עם חברי פאנל, רובם כתבים, משעממת אותה. היא מחפשת פלפל בין לבין. לכן פולטת אמירות שערורייתיות על אהרן ברק בהאג. מעמתת בין אבות של הורים חטופים, ונושאת מונולוגים על אחדות ועל חברה".  
כזכור, לפני למעלה משנה, כתב חדשות 12, עומרי מניב, חשף לכאורה סיפור דרמטי במיוחד על בכיר איש תקשורת בכיר מאוד שניגש למפקד היאחב"ל והתלונן שנסחט. החוקרים מציידים אותו במכשירי האזנה ובמעטפה עם כסף, ממתינים סמוך לשוק בצלאל בת"א, אלא שהבכיר מנתק את המכשירים, מוסר את המעטפה לסוחט שנמלט, ומאשים את החוקרים שהציוד דפוק.
לאחרונה, אילה חסון חשפה לכאורה בחשבון הטוויטר שלה כי מדובר במו"ל הארץ, עמוס שוקן: "עמוס שוקן - אנחנו בזמן האג קורעים מסיכות של צביעות וסטנדרטים כפולים. הגיע הזמן לקרוע את המסכה מעליך. שנים שהעיתון שלך מטיף מוסר למדינת ישראל. שנים שהעיתון שלך מנהל הסתה פרועה נגדי, כי אני מסרבת ״להתיישר״. אז שוקן-  כדאי שכולם ידעו ״שהבכיר בתקשורת״ בכתבה של עמרי מניב זה אתה".
תגובות לכתבה(3):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 3.
    אם היה עוד מישהו בתקשורת עם ביצים כמו חסון, הלוואי אמן. (ל"ת)
    שתיקת הכבשים בתקשורת 03/2024/06
    הגב לתגובה זו
    1 0
    סגור
  • 2.
    איילה חסון עסוקה להאשים את השמאל
    חן 03/2024/06
    הגב לתגובה זו
    0 1
    איילה עושה תוכניות תחקיר על ביבי .חחחח
    סגור
  • 1.
    איילה חסון
    ???? 03/2024/06
    הגב לתגובה זו
    1 0
    אני לא צופה בTV רק בתוכנית של איילה חסון ואם היא לא מופיעה סוגרים את הטלוויזיה
    סגור