תיירות

בשורה אדירה לטסים מישראל: זו חברת התעופה שחוזרת לנתב"ג

עוד חברות תעופה חוזרות לטוס מישראל ואליה, והפעם זו חברת TUS הקפריסאית, שתחזור לטוס לישראל כבר בעוד כשבועיים, ב-25 בינואר
מערכת ice | 
TUS AIRWAYS (צילום אלעד ויינשטיין)
אחרי שחברות תעופה רבות החליטו לבטל את טיסותיהן מישראל ואליה, בשבועות האחרונים עוד ועוד חברות מודיעות כי הן מחזירות את פעילותן לנתב"ג, ואחרי אייר פראנס, לופטהנזה, סוויס, אגיאן, אתיופיאן איירליינס ועוד, גם חברת  TUS הקפריסאית תחזור לטוס לישראל כבר בעוד כשבועיים, ב-25 בינואר, כך פורסם על ידי שמעון יעיש ב"ישראל היום".
בשלב הראשון, תפעיל החברה שלוש טיסות בשבוע בקו לרנקה-תל אביב, ובהמשך היא צפויה להגדיל את תדירות הטיסות. הטיסות ימריאו מישראל בימים ראשון וחמישי בשעה 17:00 ובימי שני בשעה 17:30.
כזכור, רק לפני שבוע נודע כי קבוצת התיירות הישראלית קווי חופשה, הצטרפה להשקעה בחברת הבת שלה, גלובל כנפיים ליסינג יחד עם איש העסקים האמריקאי Kenneth Woolley, במסגרתה החברה תשקיע 3 מיליון דולר בחברת התעופה TUS Airways הקפריסאית, תמורת כ-33% ממניותיה.
לאחר השלמת העסקה, יחזיקו כל אחד מהמשקיעים – גלובל ליסינג, Woolley וקווי חופשה בחלקים שווים ב-TUS. במסגרת העסקה, קווי חופשה תיקח חלק מהותי בניהול השוטף ויישום האסטרטגיה של TUS, שכאמור הודיעה, ככל הנראה כחלק מהעסקה המדוברת, כי היא תחזור לטוס מישראל ואליה ותחזיר את קו נתב"ג-לרנקה.
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה