תיירות

קווי חופשה רוכשת 33% מחברת התעופה הקפריסאית TUS: הסכום שתשקיע נחשף

קבוצת התיירות קווי חופשה מצטרפת להשקעה בחברת הבת של גלובל כנפיים ליסינג המחזיקה בחברת התעופה הקפריסאית TUS ואיש העסקים האמריקאי Kenneth Woolley ותשקיע שלושה מיליון דולר בחברת התעופה הקפריסאית תמורת 33% מהמניות
מערכת ice | 
דולר (צילום shutterstock)
קבוצת התיירות קווי חופשה מצטרפת להשקעה בחברת הבת של גלובל כנפיים ליסינג TUS (49.9%) ואיש העסקים האמריקאי Kenneth Woolley, המחזיק ביתרת מניותTUS  (50.1%). במסגרת העסקה, תשקיע 3 מיליון דולר בחברת התעופה TUS Airways הקפריסאית, תמורת כ- 33% ממניותיה.
לאחר השלמת העסקה, יחזיקו כל אחד מהמשקיעים – גלובל ליסינג, Woolley וקווי חופשה בחלקים שווים ב- TUS. במסגרת העסקה, קווי חופשה תיקח חלק מהותי בניהול השוטף ויישום האסטרטגיה של TUS.
עמי כהן, מבעלי קבוצת קווי חופשה, מסר: "אני שמח לשתף פעולה עם איש העסקים האמריקאי Kenneth Woolley והבעלים של חברת התעופה האמריקאית Eastern , עם קבוצת כנפיים וכמו כן עם ההנהלה המוערכת של גלובל ליסינג, ומאמין שניסיונם הרב בתחום, לרבות מערכות היחסים הענפות של גלובל ליסינג עם חברות תעופה גלובאליות יסייעו רבות למימוש ההזדמנויות המסחריות הניצבות בפני TUS.
TUS הינה חברת תעופה זרה בעלת רישיון אירופאי, ואני רואה בה פוטנציאל רב אשר חלקו יכול להיות ממומש באמצעות סינרגיה עם פעילויות קבוצת קווי חופשה, ואפשרות ליצירת מנוע צמיחה משמעותי עבור שני הצדדים בשנים הקרובות."
סידני סלסקי, מנכ"ל גלובל כנפיים, מסר: "כניסתה של קבוצת קווי חופשה להשקעה ב- TUS מהווה הבעת אמון מצד שחקן דומיננטי ומנוסה בתחום התיירות והנופש בישראל בפוטנציאל העסקי ויכולת הצמיחה של TUS בשנים הבאות, בפרט על רקע המלחמה ואתגרי המצב הנוכחי בענף התעופה והתיירות בישראל. אנו מאמינים ששילוב הניסיון והמומחיות של גלובל ליסינג, עם הניסיון המסחרי והשיווקי של קבוצת קווי חופשה, יאפשר לנו להתמודד עם האתגרים הקיימים ולמנף באופן אופטימלי את התשתית והנכסים הקיימים ב-TUS, כחברת תעופה אירופאית."
 
"אנו סבורים ששיתוף הפעולה בין הצדדים, ותמורת ההשקעה, לצד מהלכי התייעלות תפעולית וצמצום הוצאות שנקטה TUS, יאפשרו הפחתת סיכוני ההפעלה והסיכונים המסחריים בעתיד הקרוב. אנו מצפים לפעול יחד להשגת היעדים העסקיים שהצבנו לעצמנו, במקביל להתאוששות הענף וחזרה הדרגתית לשגרת פעילות שוטפת בענף התעופה והתיירות בישראל." השלמת עסקת ההשקעה כפופה לתנאים מתלים ואישורים רגולטורים.
את העסקה ליוו מטעם TUS עורכי הדין עומר שלו ואורי מור יוסף ממשרד גרוס אורעד שלימוף ושות'. מטעם קווי חופשה ליוו את העסקה עורכי הדין יגאל בורוכובסקי ועופר פיק ממשרד בורוכובסקי ושות'.
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה