תיירות

אל על עושה שינוי: זה מה שיקרה לטיסות ליעד הזה

סאן דור מקבוצת אל על מגדילה את תדירות הטיסות לוורשה ותפעיל 5 טיסות שבועיות. כמו כן, תוסיף עד שתי טיסות שבועיות לטביליסי בעונת החורף
מערכת ice | 
מטוס אל על (צילום דוברות אל על)
במהלך עונת החורף הנוכחית, חברת סאן דור מקבוצת אל על טסה למספר יעדים אהובים במיוחד על הלקוח הישראלי. לאור העלייה בצורך של הישראלים לטוס לטובת הפוגה מהמצב, סאן דור תוסיף טיסה שבועית לוורשה שבפולין בימי רביעי למשך כל עונת החורף, החל מ-17 בינואר 2024.
החברה תפעיל סה"כ 5 טיסות שבועיות לוורשה בימים שני עד שישי, שיתווספו ל-2 טיסות שבועיות שהיא מפעילה לקרקוב שבפולין. החל מחודש פברואר 2024, תוסיף סאן דור עד 2 טיסות שבועיות לטביליסי, כך שהקו ימנה עד 9 טיסות שבועיות ליעד.

יש לציין כי סך הכל, מפעילה סאן דור, טיסות לחמישה יעדים שונים ברחבי אירופה, ביניהם גם לרנקה שבקפריסין עם 9 טיסות שבועיות וקישינב שבמולדובה עם 3 טיסות שבועיות גם כן.
גל גרשון, מנכ"ל סאן דור מקבוצת אל על: "זיהינו את הצורך של הישראלים לצאת להתאווררות בחו"ל בתקופה זו, במיוחד ליעדי מזרח אירופה, שנחשבים זולים וקרובים לישראל. ורשה נמצאת במרחק של פחות מ- 4 שעות טיסה מישראל ומהווה יעד מבוקש, שכן הנוסעים יכולים לטוס לפרק זמן קצר. בהתאם לכך, החלטנו להפעיל לוח טיסות הכולל 5 טיסות שבועיות וזאת למשך כל עונת החורף כדי לתת מענה לצרכי הנוסעים".
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה