תיירות

רמי לוי ואל על יחטפו מכה? זה מה שיקרה בנתב"ג

על אף ששנת 2023 הסתיימה בעליות של מניות חברות התעופה הישראליות ישראייר ואל על, החשש בקרב המשקיעים עולה לאור החזרה של החברות הנוספות לנתב"ג בתקופה הקרובה, דבר שיצמצם את השליטה בשמיים של החברות הישראליות
מערכת ice | 
רמי לוי מול מטוס אל על (צילום shutterstock, יחצ)
נתב"ג בדרך לתמונה שונה. בעוד שהמלחמה בעזה שפרצה ב־7 באוקטובר, גרמה לשיתוק כמעט טוטאלי של השדה, כשכל חברות התעופה הזרות יצאו מישראל והקפיאו את פעילותן והטיסות שלהן אל ומישראל, אל על הייתה המרוויחה הגדולה מהוואקום שנוצר. אבל כעת החל גל החזרה של החברות ארצה והתמונה בדרך לשינוי.
על פי גלובס, לופטהנזה, סוויס ואוסטריאן חוזרות בשבוע הקרוב לישראל. לאחר מכן גם חברת אאיגאן היוונית שתחדש את טיסותיה ביום חמישי. טארום הרומנית כבר שבה לפעילות בנתב"ג בשבוע שעבר ועל פי גלובס גם טוס מקפריסין, טראנס אוויה הצרפתית, בלו בירד הצ'כית, בולגריה אייר, אייר פראנס ולוט הפולנית, חוזרות בתקופה הקרובה כך גם חברת וויולינג 

על אף ששנת 2023 הסתיימה בעליות של מניות חברות התעופה הישראליות ישראייר ואל על, החשש בקרב המשקיעים עולה לאור החזרה של החברות הנוספות לנתב"ג, דבר שיצמצם את השליטה בשמיים של החברות הישראליות.
רק ביום שני נפלו מניות אל על וישראייר ב־4.5% ו־3.8% כל אחת בהתאמה. החברות הגבירו את כמות הטיסות שלהן כדי לעמוד בביקוש שעדיין נשאר גבוה, אך כעת צפויה להן שוב תחרות קשה.
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה