תיירות

רמי לוי ורשת מלונות בראון שוברים את השוק: חופשה בהנחת ענק

חברת התעופה של איש העסקים ישראייר ורשת מלונות בראון מציעות ביחד חבילת נופש שכוללת טיסה ושהות באחד ממלונות הרשת בחופי, באיים ובערים רבות ביוון, מדינת הנופש השכנה במחירים זולים למדי של כ-198 דולר לאדם
מערכת ice |  6
רמי לוי, מלונאות ביוון (צילום יחצ, צילום מתוך עמוד הפייסבוק של ישראייר)
אחרי הידיעה כי ישראייר העלתה מחירים בין 20 ל-30% במהלך הרבעון האחרון על רקע מלחמת חרבות ברזל, אך למדה להתייעל ולהקטין את העלויות ובעוד מלחמת חרבות ברזל נמשכת והצורך בחופשות קצרות להתרעננות של אנשי כוחות הביטחון מטפסת שוב, הם ומשפחותיהם כמו כלל אזרחי ישראל מקבלים אפשרות מסקרנת במיוחד מצד ישראייר ורשת מלונות בראון שרקמו שיתוף פעולה במחיר שובר שוק.
על פי פספורט ניוז, שתי החברות מציעות ביחד חבילת נופש שכוללת טיסה ושהות באחד ממלונות הרשת בחופי, באיים ובערים רבות ביוון, מדינת הנופש השכנה במחירים זולים למדי של כ-198 דולר לאדם.  

ליאון אביגד, מייסד ובעלים משותף של קבוצת מלונות בראון, אמר: ״בימים קשים אלו, לצד הלחימה המתמשכת, בראון עדים לביקוש הולך וגובר של חיילים, אנשי מילואים, משפחותיהם ואזרחי ישראל להפוגה רגעית מהמציאות המורכבת וחופשות קצרות ביעדים קרובים. כדי לענות על הצורך ולאפשר לאזרחי המדינה להתנתק ולהתחבר בחזרה לעצמם, קולקציית מלונות בראון, בשיתוף עם חברת התעופה ישראייר, משיקים מבצע לשנה האזרחית החדשה לחופשות משפחתיות וזוגיות במלונות בראון באתונה במחירים מיוחדים, החל מ-198$ לאדם. לאלו שמעוניינים בחופשה כחול-לבן, אנחנו מציעים מבצע חורף של 30% הנחה + 5% הנחה נוספת לחברי 'קלאב בראון'  מחיר חדר זוגי במבצע החל מ 493 שקל על בסיס לינה בלבד".
הילה הרמולין רונן, סמנכ"לית שיווק ומכירות חברת ישראייר, הוסיפה: ״לאור המצב הבטחוני המתמשך אנו עדים בשבועות האחרונים, לרצון של הישראלים, לצאת להתאווררות קצרה בחו"ל ועל כן בשיתוף רשת מלונות בראון אנו מציעים חבילות ייחודיות במחירים אטרקטיביים החל מ 198$ לאדם באמצעות האתר וסוכני הנסיעות".
תגובות לכתבה(6):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 5.
    עבודה בעניים
    הסנדק 12/2023/31
    הגב לתגובה זו
    0 0
    אין שום מבצע בשום אתר כנסו ותראו עבודה בעניים
    סגור
  • 4.
    גם בחינם לא
    מלך הטמאים 12/2023/31
    הגב לתגובה זו
    0 1
    אצלך כסף זה הכל אז אתה חושב שתיתן דיל ותקבל סליחה אז רק אצל אנשים מסוגך זה יעבוד. יש אנשים כמו י שגם בחינם לא יטוסו איתך ואני רציני לחלוטין, גם בחינם לא.
    סגור
  • 3.
    בחיים לא
    אוינק אוינק 12/2023/31
    הגב לתגובה זו
    0 1
    לא מכניסים שקל לאיש הרע הזה. פועל נגד האינטרסים של אזרחי ישראל
    סגור
  • 2.
    !!!!!!
    ט 12/2023/31
    הגב לתגובה זו
    2 2
    הסוף של רמי לוי יהיה כמו של דנקנר זה שאלה של זמן ואני גם בעד חרם צרכני עליו מביא סחורה מתורכיה מאכיל את האזרחים בזבל
    סגור
  • 1.
    רמי למה לדאוג לחו'ל ולא לארצינו
    חואן 12/2023/31
    הגב לתגובה זו
    4 1
    פטריוט אתה לא דאג שאנשים יוציאו כסף בארץ ולא בחו'ל
    סגור
  • כי הוא בעלים של חברת תעופה.
    אריאל 12/2023/31
    הגב לתגובה זו
    2 0
    ורוב המטוסים טסים לחו"ל.
    סגור