דיגיטל וטק

רמי לוי בעסקת ענק: זה השדרוג שיקבלו הלקוחות בישראייר

בשורה בעולם התעופה בישראל: ישראייר מעבירה את ניהול מערך הזמנת הטיסות שלה למערכת Alt?a של אמדאוס, בצעד שנועד לשדרג את רמת השירות לנוסעים
מערכת ice | 
רמי לוי (צילום פלאש 90/ תומר נויברג, shutterstock)
לאחר תקופה ארוכה של בחינת מערכות שונות, ישראייר בחרה במערכת Altéa של חברת התיירות הטכנולוגית אמדאוס לצורך מתן מענה לטיפול בנוסעים לכל אורך הדרך. אל על וחברות ענק בינלאומיות כמו British Airways, KLM, Lufthansa כבר משתמשות במערכת של אמדאוס.
מערכת Altea של אמדאוס תקנה לישראייר נגישות מלאה לנוסע, אפשרות לביצוע צ'יק-אין באתרים, אצל סוכנים או בשדה התעופה - כולל הזמנת מקום ישיבה, כבודה, ארוחות וכל התוספות לצורכי הנוסע.
בנוסף, ההתחברות של ישראייר לאמדאוס יוצרת לנוסע ולסוכנות הנסיעות מערך רציף של נוחיות. כך, לדוגמה, המספר המזהה של הנוסע, PNR, מאפשר לתת מענה בכל שלבי הנסיעה - מרגע החיפוש, הרכישה, שינוי, הטיפול בכבודה ואפילו מוצרים נלווים לטיסה כגון מלון ורכב. פריסת הכלים המתקדמים של אמדאוס תאפשר להמשיך ולספק את רמת השירות המקיפה והמשופרת לכלל הנוסעים.
מערכת  Altéa של אמדאוס מאפשרת לישראייר לספק ללקוחות חוויית נסיעה משודרגת, להתייעל ולהניע צמיחה משמעותית בהכנסות. יכולות ניהול זמינות, אפיון לקוחות דינמי ובקרות מדיניות מתוחכמות.
אבישי כהן, מנכ"ל אמדאוס ישראל: "העסקה החדשה והמרגשת עם ישראייר מדגימה את הגמישות של אמדאוס Altéa  לשדרוג הפעילות של כל סוגי חברות התעופה. סל הפתרונות הכלולים בעסקה עם ישראייר איירליינס מתאים באופן אידיאלי לסייע למפעיל הטיולים ולחברת התעופה להרחיב את נוכחותה באזור. מלבד העצמת היכולת של סוכנות הנסיעות לבצע מגוון רחב של פעולות המסייעות לנוסע, גם הנוסע עצמו יוכל ליהנות מיתרונות של היו בעבר, כמו לעשות צ'ק-אין בקיוסק בשדות התעופה או להפקיד את הכבודה ללא צורך להמתין בתור, בשדות התעופה שתומכים בכך".
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה