תיירות

מכה לטסים מישראל: ענקית התעופה מבטלת את כל הטיסות מנתב"ג

אייר קנדה, חברת התעופה הלאומית של קנדה, הודיעה כי היא מאריכה את השעיית הטיסות לנתב"ג וכי כל טיסותיה לישראל מבוטלות עד 7 באפריל 2024
מערכת ice | 
חברת תעופה (צילום freepik)
על רקע מלחמת "חרבות ברזל", שנכנסה היום (חמישי) ליומה ה-91, עוד ועוד חברות תעופה בינלאומיות מודיעות שלא יחזירו בקרוב את טיסותיהן לישראל וממנה. כעת, עוד ענקית תעופה הודיעה כי לא תחזור לישראל בקרוב.
מדובר בחברת התעופה הלאומית של קנדה, אייר קנדה, שהודיעה כי היא מאריכה את השעיית הטיסות לנתב"ג וכי כל טיסותיה לישראל מבוטלות עד 7 באפריל 2024. על פי הודעת החברה, הטיסה הראשונה של החברה מישראל תצא ב-10 באפריל. למרות ההודעות של מספר חברות, ביניהן גם אמריקן איירליינס ודלתא, שנכון לכתיבת שורות אלה, הודיעו כי הן לא יחזרו לפחות עד סוף חודש מרץ לישראל.
לעומת זאת, מספר חברות תעופה בינלאומיות כבר הודיעו כי כן יחזרו לטוס מישראל, ביניהם גם חברת התעופה הלאומית ביוון, אג'יאן איירליינס, שהודיעה כי החל מה-11 בינואר היא תפעיל 4 טיסות בשבוע לישראל. בסוף השבוע הקרוב תפרסם אג'יאן את לוח הזמנים שלה לפברואר ואילך. קבוצת לופטהנזה הודיעה לאחרונה כי ב-8 בינואר תחדש את הטיסות לישראל וממנה של שלוש מהחברות המאוגדות בה.
שלוש החברות הפועלות תחתיה הן לופטהנזה עצמה (לגרמניה), אוסטריאן איירליינס (לווינה) וסוויס (לציריך), אבל במתכונת חלקית בלבד, בהיקף של כ-30% מלוח הטיסות הרגיל. מנגד, אמריקן איירליינס ודלתא האמריקניות, אייר אירופה הספרדית וחברת ריינאייר ימשיכו בביטולי הטיסות ולא יחזרו לפעילות בישראל עד סוף פברואר לפחות בשל המצב הביטחוני.
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה