תיירות

מפגן עוצמה בלונדון: משפחות החטופים בעצרת למען ישראל

משפחות החטופים ערכו עצרת תמיכה ענקית בלב לונדון במטרה להעביר את המסר כי: ״חמאס ניסה לשבור את הרוח היהודית, במקום זה הוא איחד אותנו"

מערכת ice | 
העצרת בלונדון (צילום ללא)
מפגן עוצמה בלונדון של משפחות החטופים בעצרת למען ישראל - בני משפחות החטופים קראו מול אלפי המפגינים לשחרור כלל החטופים בשבי חמאס: ״עמדו לצד ישראל ולצד האנושיות״.
במסגרת פרויקט המשלחות של משרד התפוצות בשותפות משרד החוץ, בני משפחות הנרצחים והחטופים יצאו הבוקר (ראשון) ללונדון, על מנת לספר את סיפורם האישי והכואב במטרה לסייע למאמץ השבת החטופים ולחזק את תמיכת הקהילה הבינלאומית בישראל ובמטרת המלחמה. 
בעצרת שמתקיימת כעת בכיכר טרפלגר במרכז העיר לונדון, שנצבעה כעת בצבעי כחול-לבן, מתאספים בשעה זו אלפי בני אדם שמבקשים להביע את תמיכתם  במדינת ישראל.
איילת סטויצקי, שאחיה נרצח ואמא ואח נוסף נחטפו, אמר בעצרת: ״הפשעים שחמאס ביצע נגד העם היהודי, נגד האנושות, נועדו לשבור את הרוח היהודית. במקום זה הם איחדו אותנו״.
עופרי ביבס, שאחיה, גיסתה ושני ילדיהם הקטנים נחטפו: ״זהו לא מאבק פוליטי. זהו מאבק על אנושיות. תינוקות, נשים וזקנים לא צריכים להיות בשבי. עמדו לצד ישראל״. מחר עתידה המשלחת להגיע לפרלמנט הבריטי וכן לפגוש את בכירי ראשי הקהילה היהודית.
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה