תיירות

המטוס היה כבד מדי להמריא: זה מה שהציעו לנוסעים כדי לרדת

איזי ג'ט ביקשה מהנוסעים להתנדב לרדת ממטוס מכיוון שהוא היה כבד מדי להמריא, והציעה 544 דולר לרדת ולקחת טיסה מאוחרת יותר
מערכת ice |  1
מטוס איזי גט (צילום Adrian Pingstone ויקיפדיה)
איזי ג'ט ביקשה מהנוסעים להתנדב לרדת ממטוס מכיוון שהוא היה כבד מדי להמריא, והציעה 544 דולר לרדת ולקחת טיסה מאוחרת יותר. סרטון טיקטוק ששותף על ידי הנוסע ריאן וויליאמס מציג את הטייס בטיסה EZY3364 מלנזרוטה לליברפול מפרסם הודעה על המצב לאלה שעל הסיפון.
בסרטון אמר הטייס: "בגלל שיש כל כך הרבה מכם, זה מטוס די כבד שיש לנו היום". הוא הוסיף: "המטוס הכבד הזה בשילוב עם מסלול קצר למדי כאן בלנזרוטה, ורוחות שאינן נוחות לחלוטין כרגע, גורמים לכך שעם התנאים הסביבתיים הנוכחיים כאן בלנזרוטה, המטוס כבד מדי מכדי להמריא."

הטייס אמר שהצוות היה מנוסה בתקרית מסוג זה, אך בגלל מדיניות בטיחות "אין סיכוי" שהם יוכלו להמריא באותו זמן. "כמובן, הדרך היחידה לפתור בעיה עם מטוס כבד היא להפוך אותו מעט יותר קל", אמר הטייס.
לאחר מכן ביקש שעד 20 מתנדבים יבחרו לרדת ולא להמשיך במסעם באותו לילה. מתנדבים יזכו לתמריץ של עד 500 אירו (544 דולר) כל אחד עבור הירידה, הוא אמר.
איזי ג'ט אמרה ל-Insider בהצהרה ש-19 נוסעים בסופו של דבר נענו להצעה. "זוהי החלטה תפעולית שגרתית בנסיבות אלה ומגבלות משקל קיימות עבור כל חברות התעופה מסיבות בטיחות", אמר דובר החברה.
"במקרה שטיסה תחרוג ממגבלות המשקל, אנו מבקשים מהנוסעים להתנדב לעבור ללא תשלום לטיסה מאוחרת יותר וזה מה שקרה בהזדמנות זו ולמתנדבים ניתן פיצוי בהתאם לתקנות", אמרו.
תגובות לכתבה(1):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 1.
    מוזר
    חטיף בצל 07/2023/16
    הגב לתגובה זו
    0 0
    הם לא חישבו את זה לפני????????
    סגור