תיירות

נועה קירל זוכה ליחס VIP בנתב"ג: זו ההפתעה שחיכתה לה

עם ההגעה שלה לנמל התעופה בן גוריון חיכה לזמרת הישראלית הלוגו החדש והמוכר של אל על להטסתה לתחרות של חד קרן ונכתב על כל השלטים בצ'ק אין בשפה האנגלית: "בהצלחה, נועה קירל, פנומנלית" עם משחק מילים על האותיות של אל על
מערכת ice |  1
נועה קירל (צילום יוטיוב/ כאן 11)
10 ימים בלבד לחצי גמר האירוויזיון בו תשתתף נועה קירל עם השיר 'יוניקורן' שייצג את ישראל והיום (ראשון) היא ממריאה לליברפול, בירת המוזיקה של אנגליה שתארח את התחרות הנחשקת ביותר של עולם המוזיקה באירופה.
עם ההגעה שלה לנמל התעופה בן גוריון חיכה לזמרת הישראלית הלוגו החדש והמוכר של אל על להטסתה לתחרות של חד קרן ונכתב על כל השלטים בצ'ק אין בשפה האנגלית: "בהצלחה, נועה קירל, פנומנלית" עם משחק מילים על האותיות של אל על.
רק לפני כשבועיים הגיעה נועה קירל לביקור מיוחד במשרדי החברה. הכוכבת קיימה סיור ברחבי הקמפוס של אל על בנתב״ג, ונפגשה עם העובדים באגפים השונים. בסיור מיוחד שערכו לה במוקד השירות הטלפוני, ובמוקד קשרי הלקוחות פגשה נועה את מנכ״לית החברה, דינה בן-טל גננסיה, ואת המשנה למנכ״ל עומרי כהן. גולת הכותרת של הביקור הייתה הפתעה גדולה ומרגשת שחיכתה לנועה ברחבת המטוסים - מדבקה מיוחדת של יוניקורן שהודבקה במיוחד על המטוס שיטיס את המשלחת לליברפול בסוף החודש.

על המטוס הודבקה מדבקה תעופתית מיוחדת עליה כתוב ״GOOD LUCK Noa KirEL PhenomenAL”.  מדובר בהליך מורכב שאורך כ-4 שבועות, וכולל עשרות אנשים שמעורבים בו. המדבקה המיוחדת מותאמת לגוף המטוס וצריכה לעמוד בכמה תנאים - מהירות גבוהה, הפרשי טמפרוטורה קיצוניים בין גובה השיוט לבין הטמפרטורה בקרקע, ייצור מחומר מיוחד שלא יפריע לזרימה האווירודינמית וכו׳.
מהנדסי אל על ביצעו שרטוטים מיוחדים ומדויקים מראש, כדי לוודא שהמדבקה תואמת את גוף המטוס. דרך ההדבקה המיוחדת של המדבקה כוללת שימוש בדבק מותאם, והאיזור עובר ניקוי עם חומרים מיוחדים כדי שהלכלוך לא ידבק לדבק. הורדת המדבקה נעשית בשיטה ייחודית עם מכשיר שמשלב קיטור וחום גבוה, וכך מקלפים אותה.
תגובות לכתבה(1):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 1.
    כל הצופה בערוץ 14 העברייני משת״פ של ביבי העבריין
    שליח ירוק עלאופניים 05/2023/02
    הגב לתגובה זו
    0 0
    @arutz20או 14 לא הי עולים לאוויר בזמן כהונת רה״מ מקצועי. ביבי המושחת והאהבל (רק כי מושחת) הנו הסיבה היחידה שיש ערוץ כזה, שרה כזו כמו מירי רגב, ושר כזה כמו דודי אמסלם או העבריין המתנחל שננב את סמל המצרדס של רבין, בן גביר איתמר.
    סגור