תיירות

רמי לוי מסבך את אל על: יטיס את נתניהו לרומא?

בעקבות אי ההיענות מצד הטייסים במכרז שנעשה באל על, שרת התחבורה מירי רגב החליטה לפתוח בעתיד את המכרזים להטסת ראש הממשלה גם לארקיע וישראייר. בינתיים, רמי לוי הגיש את ישראייר למכרז על רומא ועשוי לסבך מאוד את אל על
מערכת ice |  8
רמי לוי (צילום shutterstock, יחצ, פלאש 90/ משה שי)
פעם נוספת נרשמת מבוכה כלשהי בנתב"ג כאשר יש בעיה לכאורה בהטסה של הזוג נתניהו, ראש הממשלה ורעייתו שרה לרומא? בשל מחלוקת שבינתיים קשורה למטוס שיעשה זאת וגם לטייסים לכאורה אל על נאלצה להגיב ולהסביר את הסיטואציה המביכה, כשבמקביל נודע כי חברות תעופה אחרת ייכנסו למכרז להטיס את ראש הממשלה.
על פי פרסום של עמליה דואק בחדשות 12, בעקבות אי ההיענות מצד הטייסים במכרז שנעשה באל על, שרת התחבורה מירי רגב החליטה לפתוח בעתיד את המכרזים להטסת ראש הממשלה גם לארקיע וישראייר. בינתיים, רמי לוי הגיש את ישראייר למכרז על רומא ועשוי לסבך מאוד את אל על.

יש להזכיר שעד עכשיו בני המשפחה טסו באל על לבקשת ראש הממשלה נתניהו, משום שהחברות האחרות לא מחזיקות במטוסים מסוג בואינג 777, אבל ייתכן שלאור המצב החדש ייאלצו להתגמש.
מחברת אל על נמסר: ״נושא איוש טיסת ראהמ טרם הסתיים, בין היתר בשל מיעוט טייסים כשירים בצי 777. אנו פועלים לאיוש טיסה זו וטיסות נוספות שטרם אוישו זאת  בהתאם לנהלי החברה כפי שעשינו אין ספור פעמים בעבר". 
 
עוד מסרו בחברת התעופה הלאומית: "לאורך שנות קיומה של המדינה הטיסה חברת אל על את ראשי המדינה למשימות מדיניות חשובות והיא תוסיף לעשות כך גם בעתיד ככל שיידרש״..
כזכור, העיתונאי משגב כתב: "קארמה/אירוניה בשחקים. ככל הידוע יש 3 קברניטי 737 שהיו מוכנים להטיס את הנתניהוז לסופש פינוק ברומא. הבעיה שהנתניהוז כופים טיסה ב 777 גדול ויקר פי 3 ומיותר וכרגע שם לא מוצאים טייסים. פתרונות: 1. נסיגה ל 737 2. מתווה רומא: חברי הנהלת אל על יטיסו בעצמם 3. מטוס פרטי. אעדכן".
 
כזכור, בתחילת פברואר גם טען משגב כי אף טייס לא הסכים להטיס את ראש הממשלה בנימין נתניהו, אשתו ובנו לרומא בבואינג 777 של החברה. מנהל הצי והטייס הראשי, חברי הנהלה, נאלצו לעשות זאת בעצמם. יש לציין כי יאיר נתניהו לא יגיע בסופו של דבר לסופשבוע של הוריו ברומא.
אלא, שלדברי הטייסים מדובר היה בטיסה מיוחדת של ראש הממשלה עליה הוחלט לפני יומיים והטיסה המריאה  במועד המתוכנן חרף  ההתראה הקצרה , בדיוק כפי שנהגנו תמיד בעבר וננהג בעתיד.
 
ועד טייסי אל-על הבהיר בפעם הקודמת: "ועד טייסי אל-על מדגיש, כי טיסת ראש ממשלה אוישה בנוהל תקין, חרף ההתרעה הקצרה.  טייסי אל על פועלים במקצועיות ובבטיחות, וללא משוא פנים. מחאות ציבוריות מקיימים בכיכרות, ולא במטוסים".
תגובות לכתבה(8):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 7.
    אוהבים אותכם
    היהוד 03/2023/08
    הגב לתגובה זו
    0 0
    נסיעה טובה וחופשה מהנה .לזוג הכי מדובר במדינה .
    סגור
  • 6.
    איזה הזויה!
    מתי מצחוק... 03/2023/06
    הגב לתגובה זו
    0 1
    חיה בסרט. הורגים אותה. אוי.. הרגת אותי מצחוק. את לא מבינה שאף אחד לא יגע בך עם מקל? אישה הזויה. איזה סיפור גבורה!! בלעדי! ברור, מי יתן פתחון פה להזויה הזו?? רק ערוץ 14 הזיה.
    סגור
  • 5.
    מחרים מחרים מחרים עד שתהפוך מאל על לעל הפנים (ל"ת)
    מזרחי 03/2023/06
    הגב לתגובה זו
    3 0
    סגור
  • 4.
    רמי פשיסט קטן ליכודניק ,מדוע zיבינו לא פנה אליו קודם? ל
    שמואל 03/2023/06
    הגב לתגובה זו
    0 3
    לא קונים מהפשיסטים גנבים!!!!!
    סגור
  • 3.
    שאלה
    בן 03/2023/05
    הגב לתגובה זו
    1 3
    זה ראש המדינה היחידי שלכל טיסה שלו מוסיף את אשתו וילדיו על חשבונינו
    סגור
  • כן היא אוסרת עליו לטוס לבד שמע יתחיל עם משהי (ל"ת)
    נעם 03/2023/06
    הגב לתגובה זו
    0 1
    סגור
  • 2.
    ומי אמר ששם יהיו מתנדבים ??????? (ל"ת)
    ib 03/2023/05
    הגב לתגובה זו
    1 3
    סגור
  • 1.
    יופי שארקיע לא תגיע
    חן 03/2023/05
    הגב לתגובה זו
    0 2
    תטיס את ראש הממשלה לאי שם.... רחוק רחוק רחוק שיהיה קשה לחזור.
    סגור