תיירות

המלונות באילת תחת מעקב: הזיהום והחיידקים ייפסקו?

שר התיירות יואל רזבוזוב דרש הבהרות מהמלונות שהוזכרו בתחקירים וזאת כדי לטפל ולמנוע מאירועים וממצאים כאלה לחזור על עצמם גם בעתיד
מערכת ice | 
קוליפורמים מסוכנים במנות בחדר האוכל (צילום פלאש 90/ משה שי, vecteezy)
לאחר פרסום תחקיר המלונות המזוהמים בישראל, של כתבת התיירות של חדשות 12 יולן כהן, החליט שר התיירות יואל רזבוזוב לפנות כדי לדרוש הבהרות מהמלונות שהוזכרו בתחקירים וזאת כדי לטפל ולמנוע מאירועים וממצאים כאלה לחזור על עצמם גם בעתיד.
כהן כתבה בחשבון הטוויטר שלה: "נקווה מאוד שבעקבות התיעודים ששידרנו, המלונות שדורשים אלפי שקלים ללילה, יספקו בתמורה את המינימום שמגיע לאורחים - מנות טריות ללא חיידקים צואתיים או מסוכנים".
 
כזכור, בתחקיר של יולן כהן שפורסם בתוכנית חיסכון בערוץ 12, נחשפו מספר מלונות בעיר הדרומית שבהם מסתתרים חיידקים וזיהומים שעלולים להיות מסוכנים במיוחד לנופשים. בבדיקת המזון במלון דן אילת נחשפו באמצעות מצלמה נסתרת קוליפורמים מסוכנים במנות בחדר האוכל. במלון הזה נמצאה גם תוצאה חריגה של חיידק שעלול להיות מאוד מסוכן לחלק מהאנשים. חיידק הסטף אוראוס - פי 15 מהתקן. 
 
לאחר מכן עברה כהן לבדוק במלון הרודס פאלאס באילת, שם בסלט פטה עם טונה התגלו גם קוליפרומים פי 30 מהתקן. "זה יכול להעיד על הגיינה של העובד, כלים לא נקיים", הסבירו במעבדה. בנוסף, נמצא גם עובש פי 90 מהתקן, והחיידק אנטרוקוקים צואתיים - פי 30 מהתקן.
במלון VERT אילת, נמצאו קוליפורמים פי 20 בסלט פאטוש ים תיכוני עם טונה, וגם עובש פי 1.6 מהתקן של משרד הבריאות. מלון נוסף שנבדק הוא מלון רויאל ביץ אילת, שקיבל את התוצאה הטובה ביותר. בבדיקה תקן הקוליפורמים היה בסדר גמור, אך בעובש, התוצאה שנמצאה היא פי 5 מהתקן.
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה