תיירות

זו כוכבת הריאליטי שניב רסקין פגש במקרה בתאילנד

ניב רסקין, מנחה חדשות הבוקר, נפגש היום באורך פלא עם דנה זרמון ומשפחתה בעת שבילה עם משפחתו שלו בתאילנד לרגל חג הסוכות
מערכת ice |  1
ניב רסקין (צילום פייסבוק/ ניב רסקין)
בימים האחרונים מיטב הסלבס המקומיים נהנים בחופשות מהנות ויוקרתיות בארץ, אך גם ברחבי העולם. היעד האהוב ביותר, כך נדמה, על הסלב הישראלי היא תאילנד שבדיוק חווה את מזג האוויר האידיאלי לחופשה בה.
בין שלל הנופשים המפורסמים ביעד הפופולרי נוכל למצוא את מגיש חדשות הבוקר של ערוץ 12 והפרשן של נינג'ה ישראל, ניב רסקין, אשר מטייל עם אשתו ובנותיו. אבל, ממש כפי שציינו, הוא ממש לא הסלב היחיד במקום ולכן כלל לא מפתיע שרסקין ומשפחתו פגשו במפתיע גם את פליטת הריאליטי "איט גירלז", דנה זרמון ומשפחתה. בהתאם למקרה משמח כמו זה זרמון העלתה סטורי מתבקש בו כתבה: "אנשים טובים באמצע הדרך". 
מי ששתי המשפחות עוד לא פגשו בתאילנד היא נועה קירל והבן זוג, תומר הכהן, שנפשו במקום כבר החל מראש וגם ירדן ויזל שמבלה שם את חג הסוכות וחול המועד. 
כזכור, בפעם האחרונה שבה זרמון טסה לחו"ל היא ספגה ביקורת קשה עקב סטורי שהעלתה, בו שאלה אם למישהו ישראל שגם מגיע למלדיביים יש פורמולה לתינוקות, היות ולה חסר. רסקין לעומתה בעת זו דיי נטול דרמות. לאחר שיחזור מן ההפוגה בתאילנד הוא יחזור לחדשות הבוקר ולנינג'ה ישראל, כאשר אליו יצטרך לסירוגין יובל שמלא שפרש לאחרונה בתור מתמודד בתחרות.
תגובות לכתבה(1):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 1.
    גם כן סלב (ל"ת)
    מנדי 10/2022/12
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור