תיירות

אל על מזהירה את הנוסעים: זמני ההמתנה יהיו ארוכים מהרגיל

בפוסט שהעלתה חברת התעופה לרשתות החברתיות, הוסבר כי כדאי להשתמש בכמה טיפים חשובים שיחסכו לא מעט עוגמת נפש. אלו ההמלצות
מערכת ice |  1
אל-על (צילום דוברות אל-על)
אל על נערכת לקראת העומס המתהווה בנתב"ג במהלך הפסח ובקיץ הקרוב, אחרי חודשים של חוסר פעילות ממשית בשדה. בפוסט שהעלתה חברת התעופה לרשתות החברתיות, הוסבר כי כדאי להשתמש בכמה טיפים חשובים שיחסכו לא מעט עוגמת נפש.
בין היתר נכתב: "מומלץ לבצע צ'ק אין מראש דרך האתר או האפליקציה ולחסוך זמן בשדה התעופה. הצ'ק אין לטיסתכם ייפתח כ-24 שעות לפני ההמראה. לאחר ביצוע הצ'ק אין, יש להגיע לעמדות הבידוק העצמי, להדפיס תגי מזוודה, לעבור בידוק ביטחוני ולגשת לדלפק המהיר לשליחת המזוודות".

עוד נכתב: "טסים עם המשפחה? אחרי הבידוק הביטחוני באפשרותכם להמתין במתחם המשפחות, שנמצא באולם שחקים, מאחורי אזור הדלפקים. ולשלוח נציג אחד לביצוע הצ'ק אין שיגיע עם מסמכי הנסיעה והכבודה של כל הטסים. במידה ואתם טסים עם תיק יד, עקב מגבלת מקום אחסון בתאי הנוסעים, ייתכן ולא יישאר מקום פנוי ותיקי יד יישלחו לבן המטוס. אנו ממליצים לשלוח אותם כבר מראש לבטן המטוס ללא עלות". 
לסיום נכתב: "לאור היקף הנוסעים בתקופה זו, זמני ההמתנה צפויים להיות ארוכים מהרגיל. אנחנו ממליצים להיעזר בטיפים שלנו ולהקדים את הגעתכם לשדה.  דלפקי הצ'ק אין נפתחים כ-4 שעות לפני המראה".
תגובות לכתבה(1):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 1.
    אל על
    לקוח אל על לשעבר 04/2024/05
    הגב לתגובה זו
    0 0
    "הכי גרוע בעולם"
    סגור