TOP 5

מאילון מאסק ועד רונאלדו: 5 מפורסמים שריסקו מכוניות יוקרה במיליוני דולרים

לא רבים יודעים, אבל לפני שאילון מאסק הקים את טסלה, הוא הספיק לרסק מקלארן יוקרתית, וכמוהו גם כריסטיאנו רונאלדו, רואן אטקינסון, מל גיבסון ומייקל בי ג'ורדן. הפירוט המלא לפניכם
מערכת ice | 
למבורגיני (צילום lamborghini.com)
ממיליוני דולרים לערימת אשפה: מכוניות הספורט הייחודיות, היקרות והחזקות הללו היו מעורבות בתאונות שהורידו לטמיון מיליוני דולרים. ההתרסקויות ברשימה הבאה התרחשו בזמן שסלבריטאים היו מאחורי ההגה. ואלו חמשת המובילים:
1. אילון מאסק
לאיש העשיר בעולם, מנכ"ל טסלה וטוויטר, יש עניין רב במכוניות. בצעירותו הוא היה הבעלים של מקלארן F1 נדיר 618 כ"ס. עם זאת, מזלו עם המכונית לא היה כל כך טוב, שכן הוא נקלע לתאונה עם המכונית בשווי מיליוני דולרים לאחר שאיבד שליטה.
 
2. כריסטיאנו רונאלדו
כוכב הכדורגל הפורטוגלי מחזיק בבעלותו מספר רכבי יוקרה, בהן בוגאטי, למבורגיני ועוד. למרבה הצער, הוא עבר תאונה עם אחת הפראריות בנטלי שלו בשנת 2009, יומיים בלבד לאחר שקיבל את הבעלות על המכונית. הוא התרסק עימה במנהרה מתחת לשדה התעופה של מנצ'סטר לאחר שאיבד שליטה, עד כדי שהרכב הפך טוטאל לוס.
3. רואן אטקינסון
אטקינסון המוכר יותר בשם מיסטר בין, הוא אחד מחובבי המכוניות שבבעלותו מכוניות ספורט יקרות. אטקינסון היה בעליה של מקלארן 1F נדירה בשנת 1997, אך לא הספיק ליהנות ממנה זמן רב בשל תאונה מצערת, שהרסה את מכונית הספורט בשווי מיליוני דולרים. לאחר התאונה הרכב תוקן, אולם כעבור 12 שנים התרסק שוב. הפעם, עלה הרכב באש והגיע לסוף ימיו.
4. מל גיבסון
השחקן ההוליוודי היה מעורב בהתרסקות עם מזראטי קוואטרופורטה בשנת 2010. השחקן התרסק עם המכונית בקיר סלעי במאליבו, ונגרם נזק חמור לחזית המכונית, הציר והגלגל.
5. מייקל בי ג'ורדן
שחקן הקולנוע והמפיק האמריקאי ("הפנתר השחור") היה מעורב לאחרונה בתאונה כשהתרסק עם הפרארי הכחולה שלו לתוך מכונית חונה בלוס אנג'לס. מהדיווחים עולה כי השחקן ניצל מהתאונה אך נגרם נזק רב למכונית.
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה