רכב

יגואר למען עתיד ירוק: הושקו הדגמים המחודשים של רכב היוקרה

יבואנית יגואר בישראל, "חברת המזרח" החלה בשיווק הדגמים המחודשים של שני הדגמים היוקרתיים החשמליים: I-PACE וF-PACE. "שני הדגמים מציעים שילוב של יוקרה מודרנית, עיצוב מרהיב וביצועים מרשימים"
מערכת ice | 
יגואר החדשה (צילום יגואר)
הבוקר, החלה "חברת המזרח", יבואנית יגואר בישראל, בשיווק הדגמים המחודשים של הקרוסאוברים היוקרתיים והנחשקים I-PACE וF-PACE, עטורי הפרסים והשבחים- המציגים כעת ביצועים עוצמתיים וייחודיים יותר מתמיד.
גלית עיני, מנכ"לית חברת המזרח לשיווק מכוניות, ציינה: "אנחנו נרגשים להתחיל הבוקר מכירה של שניים מהדגמים המצטיינים והמרתקים של יגואר, המציעים שילוב של יוקרה מודרנית, עיצוב מרהיב וביצועים מרשימים. 
דגם הI-PACE החדש, מציע מפרטים משודרגים ועשירים יותר, המביאים לידי ביטוי את כל הידע שנצבר משנים של פיתוחים טכנולוגיים ושיתופי פעולה ייחודים עם צוות פורמולה E של יגואר. 
דגם ה- F-PACE מציע כעת טווח נסיעה מוגדל בלמעלה מ-20% שהופך אותו עוד יותר לשילוב אטרקטיבי של ביצועים ויעילות עם אפס פליטות. תכונות אלו מציבות את ערך הקיימות כמרכיב יסודי בפעילות החברה. במבט לעתיד, דגמים אלו הם העתיד לבוא לקראת הפיכתה של יגואר, למותג modern luxury חשמלי לחלוטין החל מ-2025."
ה-SUV החשמלי עטור הפרסים והשבחים, ה-I-PACE, הושק לראשונה ב-2018 והיה לרכב החשמלי הראשון של יגואר. מאז הושק ב-2018, ה-SUV קטף למעלה מ-90 פרסים עולמיים בחמש שנים, כאשר ב-2019 זכה בפרס מכונית השנה, בעיצוב הרכב העולמי של השנה וכן במכונית הירוקה של השנה.
פרסים אלו נקטפו בזכות מנועים חשמלים קומפקטיים ויעילים, טווח נסיעה מרשים, זריזות,  מרכז כובד נמוך ומערכות המתלים המתקדמות.
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה