TOP 5

אודי ומתן כבר לא מסתירים: מה שלא ידעתם על הזוג מהמירוץ למיליון

אודי נאור ומתן עובד, חברי ילדות מרמת השרון, יצאו להרפתקה הגדולה של חייהם ב"המירוץ למיליון 2024". יחד הם מתמודדים עם האתגרים, מקווים לקטוף את המיליון ולסדר את חייהם וחיי משפחותיהם. מה מסתתר מאחורי שני החברים הקרובים?

מערכת ice |  3
אודי נאור ומתן עובד, המירוץ למיליון 2024 (צילום מסך קשת 12 "המירוץ למיליון")
אודי נאור ומתן עובד, בני 25, גדלו יחד ברמת השרון, ומגיל צעיר היו שותפים לדרך, לחיים ולחלומות לעתיד. "המירוץ למיליון", הנמצא בראש טבלת הרייטינג, סיפק להם הזדמנות ייחודית לשים את עצמם במרכז, לאחר שנים שבהן השקיעו את מאמצם בסובבים אותן ובמשפחותיהם. השניים מתארים את החברות ביניהם כקשר עמוק וייחודי, שמלווה אותם לכל אורך החיים, מהגן ועד לשירות הצבאי המשותף. עבור אודי ומתן, זו הפעם הראשונה שהם מתמקדים בעצמם ובשאיפותיהם האישיות, ומקווים שזאת תהיה החוויה שתשנה את חייהם.
עם זאת, יש כמה דברים מעניינים שלא כולם יודעים עליהם. אילו חוויות ילדות השפיעו עליהם, מה הסיפור מאחורי האוסף המיוחד של מתן, ולמה לרובינו מתן כבר מוכר? כל זאת ועוד בחמישה דברים שלא ידעתם על אודי ומתן.
1. סיפור ילדות קשה
אודי הגיע מבית של הורים גרושים, עד היום הוא מפרנס את אימו והם גרים ביחד בדירה. כמו כן, גם למתן הייתה ילדות לא קלה וסיפר כי נחשף לאלימות במשפחה מגיל צעיר, אירוע שעד היום משפיע עליו הן בכעסים והן ברגישות יתר לאירועים מסוימים.
2. אוסף מיוחד
למתן יש אוסף מיוחד של אבנים, הוא מאמין שאבן היא סימן להיסטוריה וכל אחת מספרת סיפור מיוחד משלה. האוסף שלו מונה מעל 90 אבנים שאסף לאורך השנים. אפילו ב"המירוץ למיליון" אסף אבנים מהמדינות שהיו בהן. לחיבור לאבנים יש רובד נוסף, מבחוץ הן קשיחות אך שמלטשים אותן ניתן להגיע לשכבות יפות ומיוחדות שמתן רואה בכך אנלוגיה לאדם.
3. מפרנסים מגיל צעיר
גם מתן וגם אודי עברו ילדות קשה ומאתגרת שהובילה אותם לפרנס את המשפחה כבר בגיל צעיר. מתן סיפר על אודי שכבר מגיל 12 נאלץ לצאת לעבוד לטובת הפרנסה של אימו. כמו כן, מתן סיפר בראיון שאותו הגיל אבא שלו היה לוקח אותו איתו לעבודה בניקוי בניינים, עוד הוסיף כי זאת כדי שילמד מה זאת עבודה קשה, מה זה כסף ושידע שכל עוד יש לחם על השולחן וקורת גג אז יש בריאות ונותר רק לחייך.
4. מתן מוכר לכם? כי כבר ראיתם אותו
מתן עובד השתתף בריאליטי "רואים את הקול" בקשת 12, שם התחרה מול עדן גולן. בנוסף, למתן יש קשר לאנה זק, שם גם ניסה להגיע לאור הזרקורים. עובד השתתף בקליפ פרובוקטיבי גנוז של הזמרת המוכרת אנה זק, בתור ניצב בבריכה, הקליפ נגנז ולכן לא ראינו אותו על המסך. נראה שהכיוון האחרון של מתן לתעשייה מניב פירות ואולי הפעם גם יצליח להתפרנס מהתחום.
5. בעיה עם מתמטיקה
אודי ומתן מתוודים כי חישובים הוא לא הצד החזק שלהם. למרות שהתעכבו במשימות המירוץ עקב ניסיונות חישוב כושלים, הם אומרים בגאווה כי לכל אחד יש צדדים חזקים יותר וחזקים פחות, וזה בסדר גם לחשוף צדדים חלשים ולעמוד מאחוריהם. אודי סיפר שנוכחותו בבית הספר הייתה מועטה והוא מצטער על כך, מה שהוביל לבעיות עם המעבר שלו מכיתה י"א לכיתה י"ב, מתן הוסיף כי כל תלמיד צריך מישהו אחד לפחות שיאמין בו על מנת להצליח.
עובדת בונוס ממתן, איך להישאר בריאים?
מתן נוהג לקחת איתו שקית עם מלח ותהילים, בעיקר לאירועים מיוחדים, בטענה כי למלח ולחיבור לדת יש השפעה על תפיסתנו לעולם. ואם שאלתם את עצמכם איך להישאר בריאים, מתן ממליץ על תזונה נקייה, צריכת לפחות 3 ליטר ביום ושיקוי מיוחד של: ג'ינג'ר טחון עם קינמון, דבש, ציפורן וכורכום.
תגובות לכתבה(3):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 2.
    לא מצליח להבין מי זה מתן ומי זה אודי
    יהודה 08/2024/30
    הגב לתגובה זו
    2 0
    אבל שניהם חמודים
    סגור
  • 1.
    זוג מדהים,אבל זו תהיה הפתעה אם יהיו בגמר
    סמדר 08/2024/29
    הגב לתגובה זו
    1 0
    לא הולך להם בקלות...
    סגור
  • זוג שנם השראה.
    אוסנת 09/2024/11
    הגב לתגובה זו
    0 0
    החיים לא חייכו להם במיוחד. הרימו את עצמם והגיעו עד הלום. מעוררי השראה ממש.
    סגור