עסקי ספורט

בושה: המהלך המקומם של אופ"א נגד נבחרת ישראל

במסגרת מוקדמות היורו עד גיל 21, צפויים השחקנים לעלות עם סרטים שחורים לזכר נרצחי המלחמה. אלא שאיגוד התאחדויות הכדורגל האירופיות לא אישר את בקשתם לעלות לחימום עם חולצות של מטה החטופים. המאמן גיא לוזון: "נעשה את הכל כדי לנצח, אין אושר גדול מלייצג את המדינה"
מערכת ice |  2
גיא לוזון (צילום יונתן זינדל/פלאש 90)
אמש (חמישי) קיימה הנבחרת הצעירה של ישראל אימון מסכם לקראת המשחק נגד פולין היום ב-17:00 במסגרת מוקדמות היורו עד גיל 21. שחקני הנבחרת יעלו עם סרטים שחורים למשחק, לזכר הנרצחים במלחמת חרבות ברזל. לא תיערך דקת דומייה מכיוון שהנושא נמצא באחריות המארחת ועקב אי הבנה, לא טופל.
בנבחרת בטוחים שדקת הדומייה תתקיים במשחק הבית הבא באישור אופ”א, שבצעד מקומם לא אישרו לשחקני הנבחרת לעלות לחימום עם חולצות של מטה החטופים. מבחינה מקצועית, מאמן הנבחרת גיא לוזון לא תרגל את ההרכב למשחק במהלך האימונים האחרונים. יכול להיות שאחת הסיבות היא שבכל משלחת, את הישראלים מלווה נציג מההתאחדות הפולנית ובנבחרת חוששים גם באופן כללי מריגול.

“סיימנו את ההכנות ואנחנו מוכנים לגמרי מכל הבחינות וממש משתוקקים לרגע בו נשמע את שריקת הפתיחה", אמר לוזון לאתר ONE. "אנחנו פוגשים יריבה שעדיין לא איבדה נקודה בקמפיין הזה, שבשלושה משחקים רשמה שלושה ניצחונות, אבל מה שהיה עד עכשיו לא מעניין אותנו. אנחנו מתרכזים ביכולת שלנו ונעשה את הטוב ביותר שלנו כדי לחזור עם מלוא הנקודות".
לדברי לוזון, הימים האחרונים שלנו גיבשו את הנבחרת. "אנחנו 24/7 פה ביחד, אנחנו ממש מגובשים, נעשה את הכל כדי לנצח. ללבוש את מדי נבחרת ישראל זה תמיד כיף גדול, במיוחד בתקופה הזו. אין אושר גדול מלייצג את המדינה. פולין נבחרת קשה, במיוחד בבית שלהם ובמזג האוויר הזה, זה לא יהיה פשוט אבל נעשה את המאה אחוז שלנו”.
תגובות לכתבה(2):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 2.
    בהצלחה
    תימני ימני 11/2023/18
    הגב לתגובה זו
    1 0
    בהצךחה לגיא לוזון ונבחרת ישראל????????????
    סגור
  • 1.
    עד לאן
    השפוי 11/2023/18
    הגב לתגובה זו
    3 0
    כול ההיתחדות של אופ"א ממומנת ע"י הערבים המוסלמים הם ממנים אותם והם מחליטים על הכול לצערנו עידין הכסף שלהם הוא הקובע
    סגור