עסקי ספורט

מארק צוקרברג זכה במדליית זהב: לא תאמינו באיזה תחום

"התחריתי בטורניר הג'יו ג'יטסו הראשון שלי וזכיתי בכמה מדליות עבור נבחרת הגרילה ג'יו ג'יטסו", פרסם צוקרברג בפייסבוק והוכיח שוב שהוא יכול להצליח כמעט בכל דבר שבו ישיקע את נשמתו
מערכת ice | 
מארק צוקרברג זוכה בטורניר (צילום טוויטר)
מנכ"ל Meta, מארק צוקרברג, זכה בשתי מדליות בטורניר ג'יו-ג'יטסו ברזילאי שהתקיים בשבת האחרונה בביה"ס תיכון בעמק הסיליקון והוסיף עוד נפח למגוון העצום של פעילויות פנאי בהן הוא עוסק. צוקרברג בן ה-38 התחרה בתחרות BJJ Tour בוודסייד, שבקליפורניה. הוא זכה במדליית הזהב בקטגוריית משקל נוצה חגורה לבנה של נוגי מאסטר 1 ובמדליית כסף בקטגוריית משקל נוצה של חגורה לבנה של גי מאסטר 2.
"התחריתי בטורניר הג'יו ג'יטסו הראשון שלי וזכיתי בכמה מדליות עבור נבחרת הגרילה ג'יו ג'יטסו", פרסם צוקרברג בפייסבוק. הפוסט זכה ליותר מ-40,000 תגובות כולל של לוחם ה-UFC קונור מקגרגור ואלוף העולם בג'יו-ג'יטסו ברנרדו פאריה.
בפרק של פודקאסט "Joe Rogan Experience" באוגוסט 2022, צוקרברג אמר שהוא גילה את הג'יו-ג'יטסו כחיוני להגבת האנרגיה והמיקוד שלו בעבודה. הוא החל לתרגל את אומנות הלחימה במהלך מגיפת הקורונה.
המאמן של צוקרברג, אמר שהוא קיבל השראה מהיכולת של מייסד פייסבוק המפורסם להמשיך ללמוד מיומנויות חדשות ולקבל אתגרים על עצמו. "לראות את זאק מתחרה היה די אפי", אמר מאמנו של צוקרברג, קאי וו. "שום קרב לא היה קל והכל הושג. זה היה כבוד להיות מסוגל לעזור לאמן ולהציע כל עצה שיכולתי".
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה