עסקי ספורט

מאסטרקארד יוצאת בפעילות שבה תעניק 2 חבילות זוגיות לגמר ליגת האלופות

לקראת Mastercard day הקרוב, שייערך ב-10 לאפריל, יוצאת מאסטרקארד בפעילות בעמוד הפייסבוק שלה, בה תעניק 2 חבילות זוגיות לגמר ליגת האלופות, אשר יערך באיסטנבול בחודש יוני. החבילות כוללות זוג כרטיסים לגמר, טיסות ומלון
מערכת ice | 
מאסטרקארד גמר ליגת האלופות
מאסטרקארד יוצאת בפעילות ליגת האלופות לקראת ה-Mastercard Day, יום המבצעים החודשי הבלעדי למחזיקי כרטיס מאסטרקארד, אשר מתקיים בכל 10 לחודש ובו מוענקות הטבות והנחות שונות בבתי עסק בארץ ובעולם. מועדון Mastercard Day כולל למעלה מ-30 חברות ומותגים, שמציעים הטבות אטרקטיביות לרוכשים, ומדי חודש מצטרפים מותגים חדשים.
לקראת Mastercard day הקרוב, שייערך ב-10 לאפריל, יוצאת מאסטרקארד בפעילות בעמוד הפייסבוק שלה, בה תעניק 2 חבילות זוגיות לגמר ליגת האלופות, אשר יערך באיסטנבול בחודש יוני. החבילות כוללות זוג כרטיסים לגמר, טיסות ומלון. ליום הקניות המסורתי מצטרפים החודש גם Booking עם 6% הנחה למזמינים באתר בלינק היעודי, Airalo עם 20% הנחה למזמינים חבילת אינטנרט לעשרות יעדים בחו"ל ומותגי האופנה טימברלנד ונאוטיקה עם 25% הנחה על קולקציות הקיץ.
לפי מחקר של מאסטרקארד לשנת 2022 בנושא ספורט, נרשם השנה גידול של 12% בהשתתפות קהל במגרשים לעומת 2021, כאשר כדורגל באופן טבעי בין ענפי הספורט הפופולריים ביותר. העלייה בנוכחות במגרשים משפיעה באופן ישיר גם על העלייה בפעילות גופנית, כאשר 54% מהמשיבים טענו שעשו יותר ספורט מאשר ב-2021 (עלייה של 10%). כמו כן, נרשמה עלייה של 37% ברכישת מוצרי, חוויות ושירותי ספורט בשנת 2022 לעומת 2021. מחקר כלכלת הספורט של מאסטרקארד מתפרסם לקראת רגעי ההכרעה של ליגות הספורט השונות באירופה, ביניהן ליגת האלופות.
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה