עסקי ספורט

מעל ל-60 מיליון שקל: ההכנסה המטורפת של מכבי חיפה מכרטיסים

ההצלחה המקצועית של מכבי חיפה העונה באירופה ונהירת הקהל למשחקי הקבוצה מובילים עמם להכנסות שיא במכירת כרטיסים. זו הדרך בה מכבי חיפה הרוויחה מעל ל-60 מיליון שקל העונה
מערכת ice | 
אוהדי מכבי חיפה (צילום מכבי חיפה)
על הקהל של האלופה מכבי חיפה מדברים ללא הפסקה, עוד מהשנים הפחות טובות של המועדון ועד השנתיים וחצי האחרונות בה הקבוצה חווה הצלחות שוברות שיאים, הקהל ממשיך למלא את סמי עופר פעם אחר פעם. העונה, בזכות העלייה לליגת האלופות, בקבוצה יכולים להיות מרוצים – ההכנסות מכרטיסים גבוהות מתמיד.
על פי אתר המנהלת, ב-11 משחקי הבית עד כה העונה ממוצע הקהל שהגיע למשחקי הבית של הירוקים עמד על 28,537 מדי משחק. כיצד זה מחולק? לקבוצה יש כ-21 אלף מנויים המכניסים העונה כ-24 מיליון שקל. בנוסף, בכל מחזור רוכשים בין 6,000 ל-7,500 אוהדים כרטיסים למשחקי הליגה השונים בסכום כולל משוער של כ-15 מיליון שקל.

גם קהל החוץ, המגיע למשחקים נגד האלופה מכניס סכום (קטן יחסית) של כ-2 מיליון שקל. חשוב לציין כי בחיפה מתמחרים את משחקי הגדולות (מכבי תל אביב, הפועל באר שבע, הפועל תל אביב, בית"ר ירושלים והפועל חיפה) אחרת מהמשחקים האחרים – 150 שקל לעומת 115 שקל.
להצלחה הגדולה באירופה הייתה משמעות כלכלית לא פחותה. מינויי ליגת האלופות העמידו את ההכנסות מאירופה על כ-20 מיליון שקל נוספים. כלומר, בסך הכול מדובר על הכנסת של כ-61 מיליון שקל רק ממנויים ורכישת כרטיסים.
להכנסות אלה יש להוסיף גם את מועדון ההטבות לאוהדים הירוקים – "גרין פלוס" המקנה קדימות לרכישת כרטיסים. עד שהוחלט לעצור את המכירה, 32,017 אוהדים קנו חברות ב-150 שקל כל אחד כלומר סכום של 4,802,550 שקל נוספים.
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה