עסקי ספורט

מסי ורונאלדו נפגשו בפעם האחרונה בהחלט: כך זה הסתיים

כריסטיאנו רונלאדו וליאו מסי נפגשו בפעם האחרונה בהחלט למשחק ידידות מרגש במיוחד בו רונאלדו גנב את ההצגה, אך דווקא מסי ניצח. השייים אף פרגנו בסיום אחד לשני
רעי שני |  1
רונאלדו ומסי (צילום אינסטגרם כריסטיאנו רונאלדו)
כריסטיאנו רונאלדו וליאו מסי הם ללא ספק שניים מהכדורגלנים הגדולים בהיסטוריה, אם לא הגדולים מכולם. למרות שהשניים נמצאים במצב שונה לגמרי בקריירה שלהם, מפגש ביניהם הוא תמיד מרגש במיוחד.
והינה, אתמול (חמישי), משום מקום, קיבלו ככל הנראה את המפגש האחרון בקריירה בין שתי אגדות הכדורגל, שבעבר, המפגשים ביניהם היו הלוהטים ביותר בעולם בתקופתם בברצלונה ובריאל מדריד, כשנפגשו לקלאסיקו הגדול, אבל היום מדובר במפגש צנוע ביותר ועדיין, אף אחד לא יכול היה להישאר אדיש למפגש שכזה. 
זה קרה במסגרת משחק ידידות בין קבוצתו הנוכחית של רונאלדו, אל נאסר, לבין פאריס סן ז'רמן. על הדשא, והשניים שוב הוכיחו כמה הם גדולים, כאשר רונאלדו כבש שני שערים, מסי הוסיף אחד משלו, ובסופו של דבר פאריס ניצחה 4:5 במשחק הידידות. הרגע שריגש יותר מכל את חובבי הכדורגל והמעריצים של השניים היה התיעוד בסיום המשחק בו הם התחבקו בפעם האחרונה בהחלט.
בסיום המשחק, רונאלדו אף העלה פוסט לחשבון האינסטגרם שלו אליו צירף מספר תמונות עם ליאו מסי, ובו הוא כתב: "שמח לחזור למגרש, לכבוש ולהיפגש שוב עם חברים ותיקים”. בתגובה, מסי העלה לסטורי סרטון בו השניים מתחבקים במנהרת השחקנים.
תגובות לכתבה(1):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 1.
    חקי , שני הגדולים ביותר בכל הזמנים להוציא פלה (ל"ת)
    חקי חיון 01/2023/20
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור