עסקי ספורט

ליאו מסי בבייבי בום: כמה ילדים יש לו עכשיו?

אחרי הזכייה של ליאו מסי וארגנטינה במונדיאל, 1 מתוך 7 ילדים שנולדו במחוז סנטה פה שם נולד הפרעוש נקראים על שמו (לאיונל או לאיונלה). וגם: כמה שווה המטוס איתו חזר מקטאר ואיזו מחווה נדירה עשו לו?
מערכת ice | 
ליאו מסי (צילום אינסטגרם/ ליאו מסי, pixabay)

ליאו מסי חווה את התקופה הטובה ביותר בקריירה שלו. הפרעוש רשם את ההישג הגדול ביותר שלו עד היום בקריירה העשירה ורבת ההישגים שלו, כאשר זכה במונדיאל עם נבחרת ארגנטינה לראשונה בקריירה שלו, אחרי ניצחון בדו קרב פנדלים על צרפת אחרי 3:3 מטורף ב-120, אחרי שמסי בעצמו כבש שני שערים.

היום (שלישי) ליאו מסי קיבל בשורות משמחות כאשר גילה כי מאז זכייתו עם ארגנטינה במונדיאל, חלה עלייה של 700 אחוז בתינוקות שקיבלו את השם "ליאונל" (לבנים) או "ליאונלה" (לבנות) במחוז סנטה פה שמדינה שם גדל מסי. למעשה, מאז שהסתים המונדיאל, אחד מתוך שבעה תינוקות במחוז סנטה פה נקראו על שמו של האליל הגדול ביותר במדינה כיום.
 


בנוסף לכך, אם שאלתם את עצמכם באיזה מטוס מסי חזר מקטאר לארגנטינה אחרי הזכייה הגדולה במונדיאל, אז הינה לכם גם התשובות - מסי חזר לארצו עם מטוס בשווי של לא פחות מ-12 מיליון ליש"ט. המטוס עצמו מורכב מ-16 מושבים ו-2 חדרי שירותים, וכולו עבור משפחת מסי. בנוסף לכך, אפילו שמותיהם של בני משפחת מסי היו מצוינים על מדרגות המטוס.

תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה